ضربه چاقوی مرگبار مرد 78 ساله به شکم زن 57 ساله اش / پلیس نهاوند از مرد را دستگیر کرد

عصر شنبه 16 مرداد ماه امسال مأموران پلیس 110 ازانتقال پیکر خونین زنی به بیمارستان آیت‌الله علیمرادیان شهرستان نهاوند باخبر و دقایقی بعد هم مأموران کلانتری 11 و تیم ویژه قتل پلیس آگاهی به محل اعزام شدند.
کارآگاهان در بررسی‌های به عمل آمده دریافتند زن 57 ساله با ضربه چاقو به شکم مجروح شده و پس ازانتقال به بیمارستان جان باخته است.
پس از تشکیل پرونده، کارآگاهان با دستور بازپرس کشیک جنایی به تحقیق دراین باره پرداختند.
همسر قربانی که به عنوان نخستین مظنون تحت بازجویی قرار گرفته بود ابتدا سعی کرد با صحنه‌سازی خود را بی‌گناه نشان دهد، اما وقتی با مدارک و مستندات پلیس روبه‌رو شد چاره‌ای جز بیان حقیقت ندید.
این مرد 78 ساله بااشاره به مشکلات خانوادگی باهمسرش گفت: در پی درگیری لفظی و مشاجره‌ای تند، همسرش را با ضربات چاقو هدف قرار داده است.
سرهنگ محسن اقبالیان، فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند نیز در این باره گفت: عامل قتل به خاطر سرعت عمل بالای مأموران و در کمتراز یک ساعت شناسایی و دستگیر شد و بازجویی‌های فنی از او ادامه دارد.
وی به اقشار مختلف جامعه بویژه زن و شوهرها توصیه کرد: هنگام خشم و عصبانیت قدرت خودکنترلی و غلبه بر خشونت را تقویت کنند تا لحظه‌ای غضب، عمری ندامت و آه و افسوس و همچنین ظهور این‌چنین حوادث تلخ و جبران‌ناپذیری را که آسیب‌های جدی به نهاد خانواده و بدنه اجتماع وارد می‌کند در پی نداشته باشد
برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 180654 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟