فروش 12 آپارتمان به 36 نفر در کرج

سردار «بخشعلی کامرانی صالح» اظهار کرد: فردی با مراجعه به پلیس آگاهی کرج مدعی شد مدتی پیش یک واحد آپارتمانی را از شخصی خریداری کرده و پس از مدتی با مراجعه به واحد مسکونی خود ساکنان دیگری را در آن واحد ساختمانی مشاهده می‌کند و متوجه فروش این واحد آپارتمان به چندین نفر دیگر شده است.
وی افزود: مأموران انتظامی بلافاصله بررسی موضوع را به‌طور ویژه در دستور کار خود قرار دادند و حین رسیدگی به این پرونده، مالک ساختمان مراجعه و بیان داشت که با آقای (ع.الف) به صورت مشارکتی اقدام به ساخت مجتمع مذکور کردیم و به تازگی متوجه شدم آقای (ع.الف)، هم واحدهای خود و هم واحدهای متعلق به من را به چندین نفر فروخته است.
کامرانی صالح خاطرنشان کرد: مأموران با پیگیری و بازجویی‌های بعدی متوجه شدند تعداد 36 نفر با همین عنوان پرونده‌هایی را تشکیل و از این فرد کلاهبردار شکایت دارند.
کامرانی صالح با بیان این‌که پرونده فروش مال به غیر به‌طور ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت، افزود: پس از پیگیری‌های بعدی مشخص شد متهم تمام واحدهای فروخته شده را به شرکای تجاری خود واگذار کرده و راه‌های منتهی به خود را از بین برده است.
وی اظهار کرد: با تلاش مأموران پلیس آگاهی و انجام اقدامات فنی مشخص شد متهم با پول حاصله از فروش واحدهای این مجتمع مسکونی اقدام به تهیه تجهیزات ساخت مواد مخدر در شهرستان اسلامشهر کرده است.
کامرانی صالح گفت: بلافاصله تیمی مجرب از مأموران پلیس آگاهی شهرستان فردیس با اخذ نیابت قضائی و در یک عملیات غافلگیرانه متهم و دیگر همدستانش را دستگیر و برای انجام تحقیقات به پلیس آگاهی منتقل کردند.
وی در پایان یادآور شد: متهم طی بازجویی‌های مأموران اظهار داشت، 12 واحد آپارتمان را به 36 نفر فروختم. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 180592 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟