نجات راننده تاکسی از دست زورگیران خشن+عکس

روز 22 تیرماه سال جاری بود که کارکنان کارخانه ای در خیابان 17 شهریور با فریادهای کمک کمک مردی به تعقیب صدا رفته و با صحنه عجیبی روبرو شدند.

راننده تاکسی هدف زورگیری 2 مرد قوی هیکل قرار گرفته بود که نگهبان و تعدادی از کارمندان کارخانه برای نجات مرد تاکسی سوار وارد عمل شدند و موفق به زمینگیر کردن زورگیران چاقو به دست شدند.

بدین ترتیب، تیمی از ماموران پلیس در محل حاضر شده و با دستبند زدن روی دستان این 2 زورگیر خشن، راننده تاکسی را هدف تحقیق قرار دادند.

راننده تاکسی که مرد میانسالی است در حالیکه از ترس صدایش به لرزه افتاده بود به ماموران گفت: در خیابان به دنبال مسافر دربستی بودم که این 2 جوان ادعا کردند که برای ملاقات کاری شان قصد رفتن به منطقه 17 شهریور را دارند.

پس از سوار شدن 2 جوان و از حرفهایشان شنیدم که برای قرار کاری شان مهم است و خیلی زود به آنها اعتماد کردم و زمانیکه وارد منطقه شادآباد در 17 شهریور شدیم ناگهان یکی از آنها ترمز دستی خودرو را کشید و جوان دیگر که در صندلی عقب بود با گرفتن گردنم خواست تا توقف کنم.

یکی از آنها چاقو به دست بود و از من خواست تا همه پولهایم را در اختیارشان قرار دهم و برای ترساندنم مچ دستم را هدف قرار داد و که در یک لحظه توانستم خودم را از دستشان بیرون بکشم و شروع به داد و فریاد کردم که کارمندان کارخانه به کمکم آمدند.

2 زورگیر به دستور بازپرس محمد نصرتی از شعبه یکم دادسرای ناحیه 34 در اختیار ماموران پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران قرار گرفتند و خیلی زود مشخص شد این دزدان در چند هفته به صورت سریالی دست به زورگیری از راننده های چند خودرو مسافرکش زده اند.

حمید که 10 سابقه کیفری در پرونده اش دیده می شود در اعترافاتش به ماموران گفت: 15 طعمه مسافرکش را به این شیوه در منطقه احمد آباد مستوفی هدف سرقت هایمان قرار دادیم و برای نخستین بار تصمیم گرفتیم به تهران بیاییم و به سرقت هایمان ادامه بدهیم که در همین ابتدای کار دستگیر شدیم.

میثم جوان چاقوکش نیز در ادامه با تایید حرفهای همدست سابقه دارش گفت: بی پولی و بدبختی مرا مجبور به این کار کرد و از روی بدشانسی چندی پیش با حمید آشنا شده است که حمید با دیدن زندگی پر از مشکلات پیشنهاد سرقت را مطرح کرد و من نیز که راهی جز این کار نداشتم به حرفهایش اعتماد کردم و با هم شروع به سرقت از مردان مسافرکش کردیم.

بنا به این گزارش، بازپرس نصرتی از شعبه یکم دادسرای ویژه سرقت با توجه به اعترافات این دستور داد تا متهمان برای شناسایی دیگر جرائم احتمالی و طعمه هایشان در اختیار ماموران پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران قرار گیرند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.




اخبار زیر را از دست ندهید:

محکومیت قاتل مادر به 100 بار نوشتن از روی دو آیه قرآن+تصاویر

2ماه آزار و اذیت فجیع زن شوهردار در اسارت مرد کثیف

ازدواج هم زمان مرد شیاد با 10 دختر دم بخت

آزار و اذیت و روابط غیر اخلاقی با 520 کودک

سرنوشت غم‌انگیز زوج عاشق پیشه در مشهد

بازیکن بسکتبال در سبد گیر کرد+تصاویر

زن خیابانی شدم چون نمی خواستم دزدی کنم

فیلم هیجان انگیزنجات 3بچه کوسه از شکم مادر مرده+فیلم وعکس

اذیت وآزارگروهی به یک زن دربیابان های جنوب تهران/ رسیدگی به پرونده4آزارگرخارج از نوبت+عکس

اعتراف 2 خواهر به کاسبی در پاتوق فساد و فحشا مادرشان +عکس

آزار و اذیت دختر نوجوان توسط 4 دانشجوی پسر در آلاچیق پارک

کدخبر: 159787 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟