نقشه خواستگار شیطان صفت برای دختر پولدار / ملیحه محسن را در لباس زنانه شناخت + عکس

دختر جوانی با مراجعه به پلیس از ماجرای دستبرد میلیونی از خانه ویلایی پدری‌اش خبر داد.

«ملیحه» به مأموران گفت: روز گذشته همراه خانواده‌ام به خانه یکی از بستگانم رفته بودیم و شب وقتی به خانه بازگشتیم متوجه بهم ریختگی اثاثیه خانه شدیم و دیدیم که مقداری دلار که برای مغازه برادرم بود، همراه پول و طلاهای زیادی به سرقت رفته است.

با این ادعاها تیمی از مأموران پلیس آگاهی برای ردیابی عامل این سرقت مرموز وارد عمل شدند.

کارآگاهان در گام نخست تحقیقات به محل سرقت رفته و در بررسی‌های ابتدایی مشخص شد عامل سرقت با در دست داشتن کلید و بدون تخریب کردن قفل درها به‌راحتی وارد خانه شده و توانسته با خونسردی و اطمینان از اینکه اعضای خانواده حضور ندارند، دست به سرقت بزند.

بدین ترتیب کاوش‌های پلیسی از آشنایان و نزدیکان خانواده کلید زده شد که در این مرحله هیچ سرنخی به دست نیامد و این در حالی بود که مأموران در مسیر تحقیقات به دوربین مداربسته‌ای که در همسایگی خانه پدری ملیحه نصب شده بود، رسیدند و در بررسی فیلم زمان سرقت با صحنه عجیبی روبه‌رو شدند.

ابتدا فیلم زمان سرقت نشان از آن داشت که زن جوانی با در دست داشتن کلید وارد خانه شده و با گذشت 11 دقیقه پسری جوان که همان دزد است، با کیفی که در دست داشت، از خانه خارج شد.

مأموران با بازبینی‌های دقیق و فنی و با توجه به کفش و هیکل عامل سرقت به سرنخ اصلی رسیدند و مشخص شد عامل سرقت مرد جوانی است که با پوشش زنانه و در دست داشتن کلید ساختمان دست به این دزدی 200 میلیونی زده است.

تیم پلیسی در این مرحله بار دیگر دختر خانواده را هدف تحقیق قرار دادند و وی وقتی با فیلم زمان سرقت روبه‌رو شد، ادعا کرد که چهره دزد فریبکار شباهت زیادی به خواستگار جوانش به نام «محسن» دارد.

ملیحه به مأموران گفت: چندی پیش با پسر جوانی در شبکه‌های اجتماعی آشنا شدم که خود را مهندس یک شرکت خصوصی معرفی کرده بود و با گذشت مدتی و اعتماد کردن به وی سر قرار ملاقات حاضر شدم.

محسن یک خودروی جنسیس داشت که به نام خودش بود و آنقدر خوب نقش‌پردازی می‌کرد که هنوز هم باور نمی‌شود سرقت کار او باشد.

وی افزود: با گذشت مدتی محسن پیشنهاد ازدواج را مطرح کرد و قرار بود پس از انجام کارهایش به خواستگاری‌ام بیاید و این در حالی بود که خانواده‌ام از این موضوع با اطلاع بودند، اما جالب اینکه پس از دستبرد خانه‌ مان محسن دیگر پاسخ تماس‌هایم را نمی‌دهد.

کارآگاهان با توجه به اطلاعات و مشخصات پسر جوان که در اختیار ملیحه بود، به آلبوم مجرمان سابقه‌دار رفته و خیلی زود مشخص شد خواستگار جوان همان دزد سابقه‌دار است که 2 ماه پیش با قرار وثیقه یک میلیاردی از زندان آزاد شده است.

مأموران در بررسی پرونده این دزد حرفه‌ای پی بردند که محسن سال گذشته به همین شیوه و شگرد در شبکه‌های اجتماعی با دختران جوان آشنا شده و پس از اعتمادسازی و طرح ازدواج با آنها در فرصتی مناسب اقدام به سرقت کلیدهای خانه‌های دختران کرده و پس از اطلاع از نبود اهالی خانه طمعه‌هایش دست به دزدی زده است.

این در حالی است که محسن در یکی از سرقت‌هایش دختر جوانی نیز همدستش بوده که پس از دستگیر شدن و اعتراف به 5 سرقت میلیونی از خانه‌های طعمه‌هایش به 3 سال زندان محکوم شده است.

اعتراف دزد حرفه‌ای

کارآگاهان در این مرحله با اقدامات پلیسی موفق به ردیابی مخفیگاه این دزد حرفه‌ای شدند و محسن که فکر نمی‌کرد با تغییر چهره‌اش در زمان سرقت شناسایی شود، در عملیات پلیسی دستگیر شد.

محسن که راهی جز اعتراف نداشت، به مأموران گفت: از روزی که به فکر دزدی افتادم خودروی جنسیسی داشتم که با آن سر قرار ملاقات با دخترها می‌رفتم و هیچ‌وقت کسی به رفتارهایم شک نمی‌کرد.

وی افزود: در هر سناریو خودم را به یک عنوان کاری مثل کمک‌ خلبان، مهندس، روان‌شناس و پزشک معرفی می‌کردم و در فرصت‌های مناسبی کلید خانه‌های طعمه‌هایم را از داخل کیفشان می‌دزدیدم و این در حالی بود که هیچ‌ یک از آنها به من شک نکرده بودند و نقشه‌ هایم پس از سرقت و ناپدید شدنم فاش شد.

دزد فریبکار در ادامه گفت: پس از دستگیری به 3 سال زندان محکوم شدم که 2 ماه پیش با گذاشتن قرار وثیقه آزاد شدم و در این مدت بیکار بودم که خیلی اتفاقی با ملیحه آشنا شدم و طمع پول دوباره مرا وسوسه کرد و دست به دزدی زدم.

کدخبر: 1168 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟