آراواندان بالاکریشنان این سنگاپوری 75 ساله که از سوی بسیاری از طرفدارانش به «رویزدیویس» معروف بود متهم است که با زبان بازی و جا زدن خود به عنوان یک روانشناس، زنان انگلیسی را جذب خود می‌کرد و با ادعای اینکه قدرت خواندن ذهن آنها را دارد، همه را به عنوان برده جنسی در اختیار می‌گرفت و به آزار و اذیت فریب‌خوردگان می‌پرداخت.

پیرمرد 75 ساله با شهادت شجاعانه دختر 33 ساله‌اش، کتی مورگان مجبور به اعتراف به جرایم وحشت‌آوری شد و مأموران دستگیرش کردند. این مرد سالخورده از 30 سال قبل دختر خود را در اتاقی پنهان کرده بود و او را تحت نفوذ خود داشت و مورد آزار و اذیت قرار می‌داد. این دختر که «بالاکریشنان» را مقصر از بین رفتن زندگی‌اش می‌داند در دادگاه گفته جسارت اعتراف به جنایات پدرش را از کتاب هری پاتر تنها کتاب مجاز اتاقش به دست آورده است.

براساس گزارش پلیس، «بالاکریشنان» 53 سال قبل از سنگاپور به لندن نقل مکان کرده بود و با طرفداری از حزب چپ‌گرا و ایراد سخنان تأثیرگذار کم‌کم افراد زیادی را که بیشتر دانشجو و دانش‌آموز بودند همراه خود کرده و با نفوذ به افکارشان زندگی‌شان را تحت کنترل خود گرفته بود.

طرفداران «بالاکریشنان» به دستور و توصیه این مرد اجازه مطالعه کتاب‌های مربوط به حزب چپ‌گرا را داشتند و روش زندگی‌شان نیز تحت کنترل این تبهکار قرار داشت.

دادگاه جنایی لندن این مرد 75 ساله را به اتهام آزار و اذیت زنان و دختران محکوم به 23 سال زندان کرده است. به گفته زنان فریب‌خورده این مرد آنها را با سخنان خود فریفته و تحت کنترل ذهنی قرار داده بود و به همین خاطر در طول سال‌ها تحت نفوذ ذهنی او قرار داشتند و هیچ یک نتوانسته بودند در برابر خشونت‌ها و آزارهای جنسی او مقاومت کنند.

در اسناد پرونده این مرد شیطان‌صفت دو مورد آزار و اذیت دختران 15 ساله نیز داشته است.

دادستان ویژه این پرونده در جلسه دادگاه گفت ماجرای بالاکریشنان، موردی خاص است و با توجه به نفوذ این مرد روی دختران و زنان تحت نفوذ او بسختی می‌شد از آنها اعتراف گرفت.

بالاکریشنان در چند دهه گذشته سرکردگی یک گروه خاصی را هم بر عهده داشت که اعضای این گروه برنامه خشونت و تحقیر زنان را اجرا می‌کردند و از همین راه نیز مرد شیطان‌صفت بسیاری از اعمال شرورانه خود را انجام می‌داد.

کدخبر: 1128 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟