کاهش چشمگیر زمین‌خواری در سال 94

وی که در نخستین نشست مشترک معاونین قضایی با دادستان و سرپرستان نواحی دادسرای عمومی و انقلاب تهران سخن می‌گفت، افزود:عملکرد ما در بخش زمین خواری در سال 94 از سال‌های قبل به‌مراتب درخشان‌تر است. برنامه‌های این سال به صورت کلی تماماً محقق شده و ضمن آن برنامه‌های سال 93 نیز پیگیری شده و در مجموع به این نتیجه دست یافته‌ایم و در نتیجه تخلفات در حوزه‌های مهم مانند زمین‌خواری و همکاران به ویژه سلامت اداری و نظم و انضباط کاهش چشمگیری داشته است.
اسماعیلی دادگستری کل استان تهران را از لحاظ امکانات فقیرترین دادگستری کشور خواند وتصریح کرد: این موضوع طی جلسات متعدد در محضر ریاست قوه قضائیه، معاون اول و سایر مسئولین عالی قضایی گفته شده که باید دادگستری پایتخت از فقر در عرصه‌های مربوط به منابع انسانی، اعتبارات و امکانات و فضای اداری مورد نیاز و رفاهیات، خارج شود.
اسماعیلی تصریح کرد: البته فقر در خصوص منابع انسانی به صورت کمی مطرح است چرا که امروز مدعی هستیم، بهترین نیروهای قضایی کشور جمهوری اسلامی ایران و بلکه عالم اسلام در مجموعه دادگستری کل استان تهران در حال خدمت هستند ضمن اینکه با پیگیری‌های صورت گرفته در برخی از حوزه‌ها، نظیر جذب قاضی موفق بوده‌ایم.

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟