بانک 30 میلیارد تومان پول نداشت و راز جعل چک تضمینی فاش شد/یک زن و 3 مرد دستگیر شدند+عکس

یک مغازه دار عضو این باند بود و همگی قرار گذاشته بودند از اعتبار وی استفاده کرده و بتوانند ثروت باد آورده به جیب بزنند.
به گزارش رکنا, مردمغازه داری در مشهد چندی پیش با مردی به نام مجتبی دوست شد و همین کافی بود تا عضو باندی شود که قرار بود یک برگ چک تضمینی رقم سنگین جعلی یک زن را وصول کنند.
تجسس ها نشان داد ،مجتبی از مردمغازه دار می خواهد تا برای وصول چک اقدام و یک میلیارد و ۵۰۰میلیون تومان به عنوان حق الزحمه بگیرد. او می گوید خودش نیز قرار است یک میلیارد و ۵۰۰میلیون تومان دستمزد گرفته و آنها به راننده ای که برای این کار و انتقال رقم سنگین خودرویش را کرایه کرده بودند نیز ۵۰میلیون تومان پیشنهاد کرایه داده اند.
مرد مغازه دار با عضویت در این باند همراه مجتبی و راننده خودرو به یکی از شعب بانک صادرات مشهد مراجعه کردند غافل از اینکه رازشان فاش خواهد شد.
رییس پلیس استان خراسان رضوی در این باره به رکنا گفت:با اعلام عدم موجودی این همه پول از طریق شعبه بانک به سرپرستی بانک و گزارش موضوع به بانک ملی مرکزی خراسان رضوی ،مراتب از تهران استعلام و مشخص شد شماره های کد چک تضمینی جعلی و مورد دار هستند.
سردار سرتیپ دوم بهمن امیری مقدم افزود:با اعلام موضوع به پلیس ۱۱۰،ماموران کلانتری سناباد در محل حاضر و مردمغازه دار را به همراه مجتبی و راننده خودرو دستگیر کردند.
وی گفت:در تحقیقات پلیسی مشخص شد چک تضمینی را زنی جوان به نام "خ" در اختیارشان گذاشته که این زن نیز شناسایی و دستگیر شد.
رییس پلیس استان خراسان رضوی گفت:"خ" در تحقیقات اولیه ادعا کرد چک تضمینی را از شوهر سابقش که کلاهبرداری حرفه ای بودهو از سال ۳۹۰فراری و تحت تعقیب است گرفته تا با آن زندگی خودش و فرزندش را بسازد.
سردار سرتیپ دوم بهمن امیری مقدم گفت:در بررسی های بعدی ،پلیس تصاویر کپی دیگر چک های تضمینی به ارزش۴۵۰میلیارد تومان که همین وضعیت را داشتند کشف کرد.
وی گفت:تحقیقات علمی کاراگاهان با دستور مراجع قضایی درباره این پرونده و ادعای دستگیر شدگان ادامه دارد.
برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 99358 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟