سرکلانتر نهم پلیس پایتخت مجرم اسلحه به دست را مهار کرد

اوایل اردیبهشت ماه سال جاری راکب یک دستگاه موتورسیکلت هوندا درحال تردد در شهرک باقر شهر بود که با عابر پیاده ای برخورد و ضمن اینکه منجر به مجروحیت وی شده از صحنه تصادف نیز متواری می شود.
در ادامه تعدادی از شهروندان و کسبه محل که شاهد صحنه تصادف بودند موضوع را از طریق مرکز فوریت های پلیس ی 110 تهران بزرگ به مامورین کلانتری 175 باقر شهر اطلاع داده و دقایقی بعد مامورین در محل حاضر می شوند .
با حضور ماموران و دریافت مشخصات متهم از سوی شاهدان عینی ماجرا مشخص می شود که متهم تحت تعقیب از متهمان سابقه دار باقر شهر است که آدرس محل سکونت وی شناسایی و عوامل انتظامی برای تحقیقات بیشتر به مخفیگاه وی اعزام می شوند اما مشخصمی شود متهم محل سکونت خود را تخلیه و به محل نامعلومی نقل مکان کرده است.
در ادامه تیمی از ماموران تجسس کلانتری رسیدگی به موضوع را به صورت تخصصی در دستور کار قرار می دهند تا اینکه پس از قریب به 2ماه کار اطلاعاتی و پلیسی اطلاع می یابند متهم یک خانه مجردی در حومه باقرشهر اجاره و به تنهائی در حال زندگی کردن است.
با تجمیع اطلاعات بدست آمده عوامل تجسس ساعت 20:30 دقیقه 12تیرماه برای جلب متهم که "صابر" نام داشت اعزام شدند که متهم با دیدن مامورین با یک قبضه اسلحه ای که در اختیار داشت به سمت آنها تیر اندازی نموده و به داخل منزل متواری شد.
با توجه به مسلح بودن متهم و بنابر حساسیت حادثه ماموران موضوع را به سرهنگ سید محمد حسینی ، سر کلانتر نهم فاتب اعلام می کنند و وی نیز دقایقی بعد در محل حاضر و طی صحبت های روانشناسی و مشاوره ای پس از 2ساعت متهم را تسلیم قانون کرد.
سرکلانتر نهم پلیس پایتخت درباره این خبر به باشگاه خبرنگاران جوان گفت:در بازرسی از متهم یک قبضه سلاح کمری به همراه 32 عدد تیر جنگی بدون هیچگونه خسارت جانی و مالی کشف و متهم پس دستگیری جهت اقدامات بعدی به کلانتری 175 باقرشهر منتقل شد.
برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 87731 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟