در سمند جاساز 4 کیلو هروئین

احداله احدی در مصاحبه با خبرنگاران در تشریح این خبر گفت: در پی بررسی گزارشات مردمی رد پای نامحسوس یک قاچاقچی سابقه دار در توزیع مواد مخدر در استان گیلان مشاهده و موضوع به طور ویژه در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قرار گرفت.
وی افزود: ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان پس از 3 ماه کار نامحسوس پلیسی، قاچاقچی 35 ساله گیلانی و اعضای باندش را که قصد توزیع و فروش مواد مخدر را در سطح استان داشتند شناسایی کردند.
احدی تصرح کرد: ماموران راننده سمند حامل مواد مخدر را که از سمت چالوس به سمت گیلان در حال حرکت بود شناسایی و در یک عملیات موفق پلیسی خودرو را متوقف و 4 نفر از باند مذکور را هنگام تحویل مواد دستگیر کردند.
وی با اشاره به اینکه ماموران در بازرسی از خودرو 4 کیلوگرم هروئین را که در دربهای خودروی سمند جاساز شده بود کشف و ضبط کردند، بیان داشت: متهمان به همراه خودرو و مواد کشف شده پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شدند.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گیلان در پایان ضمن تشکر از شهرستانهای ماسال، املش و رودسر در مشارکت و اجرای موفق این ماموریت برمبارزه بی امان و شبانه روزی پلیس در انهدام باندهای قاچاق مواد مخدر تاکید کرد.

کدخبر: 87283 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟