روزه داران احساسی مراقب باشند

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "حسین رضایی" در حاشیه بازدید از پاسگاه انتظامی "کوشک" شهرستان بافق در جمع کارکنان کادر و وظیفه این پاسگاه خودسازی را از مهمترین پیام های ماه مبارک رمضان دانست و بر استفاده از فضیلت های این ماه مبارک تأکید کرد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه نیروی انتظامی مسئولیت پاسداری از ارزشهای اسلامی را بر عهده دارد، افزود: با توجه به این امر کارکنان این نیرو در عمل به فرائض دینی باید پیش قدم باشند.

وی با اشاره به افزایش کمک خیرخواهانه مردم به ایتام و نیازمندان در ماه مبارک رمضان، گفت: کلاهبرداران فضای مجازی در ماه ها و ایام خاص مذهبی با معرفی درگاه های جعلی و تماس و پیام های ارسالی، در کمین کمک خیران به نیازمندان هستند.

سرهنگ "رضایی" تصریح کرد: کلاهبرداران در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی با انتشار تصاویری از افراد بی خانمان یا کودکان بیمار، احساسات انسان دوستانه کاربران روزه دار را تحریک و از این طریق اقدام به جمع آوری کمک آنان می کنند.
رئیس پلیس فتا در ادامه افزود پلیس باید در شناسائی و احصاء جرائم جلوتر از مجرمان عمل کند و میطلبد تا کارکنان پلیس در زمینه های علمی تحقیقات و مطالعات بیشتری داشته باشند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 87078 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟