کشف 106 فقره سرقت طی 48 ساعت گذشته در "شیراز"

سرهنگ پاسدار"یوسف ملک زاده"درگفت و گو با خبرنگاران، گفت: در طول دو روز گذشته با تلاش بی وقفه ماموران انتظامی شهرستان شیراز 6 نفر از سارقان حرفه ای و سابقه دار در سطح شهر شیراز دستگیر که 106 فقره سرقت از آنان کشف شد.
وی در تشریح این خبر افزود: ماموران کلانتری 11 زند در پی افزایش سرقت گوشی های تلفن همراه در جلوی بیمارستان ها به سرعت وارد عمل شده و پس از تحقیقات موفق به شناسایی و دستگیری 2 سارق حرفه ای و کشف 70 فقره سرقت شدند که در پی آن 2 نفر مالخر گوشی های مسروقه نیز شناسایی و دستگیر شدند.
فرمانده انتظامی شیراز ادامه داد: ماموران کلانتری 27 گلستان نیز موفق به شناسایی و دستگیری یک سارق حرفه ای شده که پس از تحقیقات فنی از وی پرده از راز 21 فقره سرقت برداشته شد که در همین رابطه دو مالخر نیز دستگیر شدند.
سرهنگ ملک زاده تصریح کرد: ماموران کلانتری 20 گلسرخ نیز در عملیاتی موفق شدند یک باند 3 نفره سارقان درون خودرو را متلاشی و 15 فقره سرقت از این سارقان کشف کنند.
فرمانده انتظامی شیراز خاطر نشان کرد: دراین ماه ماموران با مضاعف شدن روحیه معنوی خود راسختر از همیشه در برخورد با مجرمان و مخلان نظم و امنیت در حال انجام وظیفه هستند.


کدخبر: 86886 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟