پسرخاله‌ها، دزد حساب مرد جوان بودند

سرهنگ اکبر آقابیگی، فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور در تشریح این خبر گفت: در پی شکایت مردی جوان مبنی بر برداشت غیرمجاز از حساب بانکی وی به مبلغ هشت میلیون ریال موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: کارشناسان پلیس فتا پس از ثبت اظهارات شاکی در تحقیقات فنی و تخصصی متوجه شدند طی 50 مرحله، مبالغی از حساب بانکی شاکی تحت عنوان پرداخت قبوض و خرید شارژ و... برداشت شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور تصریح کرد: ماموران این فرماندهی پس از یک سری تحقیقات فنی متهمان را که دو نوجوان 16 ساله‌اند را در یکی از مناطق شهر نیشابور شناسایی و با هماهنگی قضایی دستگیر کردند.

آقابیگی بیان کرد: متهمان که هر دو پسر خاله شاکی‌اند ضمن قبول جرم خود اظهار کردند در اعتماد پسرخاله‌شان جهت خرید یک سری اقلام، کارت بانکی‌اش را در اختیار ما گذاشت که ما با سوء استفاده از اعتماد وی رمز دوم ایجاد کردیم.

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور با اشاره به معرفی متهمان به مقام قضایی قضایی از شهروندان خواست ضمن تغییر دوره‌ای رمز بانکی سیستم پیام کوتاه مربوط به تراکنش‌های بانکی خود را فعال کنید و در صورتی که از حساب شما سرقت انجام شد سریعاً حساب خود را مسدود و به پلیس فتا مراجعه کنید.

کدخبر: 75673 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟