ماجرای اقدام خلافکارانه این هکر هنگامی‌فاش شد که دختر جوان از اتفاقات عجیب و غریب در تلگرام Telegram خود به ستوه آمد و با مراجعه به دادسرا از بازپرس و پلیس Police فتا برای حل مشکلش یاری خواست.

وی در شکایت خود مدعی شد که از چند روز قبل پیام‌های نامفهومی‌ از سوی خط تلگرام او به آشنایان و دوستانش ارسال می‌شود در حالی که او این پیام‌ها را ننوشته است.

وی در باره جزئیات ماجرا گفت: چند روز قبل پیامی‌برای خط تلگرام من ارسال شده و در آن درخواست شده بود تا برای به روز رسانی برنامه تلگرامم کد 5 رقمی‌ را برای آن خط ارسال کنم.

من نیز کد 5 رقمی‌را برای آن خط فرستادم که بعداً از آن متوجه شدم صفحه تلگرام من هک شده و از جانب من به اشخاصی که شماره تلفن آنها در لیست تماسم بود پیام ارسال می‌شود.از این رو تقاضای رسیدگی به پرونده را دارم.

با توجه به این اطلاعات تیمی‌از کارشناسان پلیس برای ردیابی هکر ناشناس وارد عمل شدند.

پس از دریافت این شکایت از دادسرا بلافاصله رسیدگی به موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتای استان قرار گرفت. در ادامه نیز با بررسی‌های فنی و تخصصی مشخص شد متهم با استفاده از اینترنت مربوط به مخابرات به صفحه تلگرام شاکی دسترسی یافته است.

بنابراین پس از بررسی‌های تخصصی صورت گرفته متهم که مسعود نام دارد شناسایی و او پس از هماهنگی با بازپرس همزمان با جمع‌آوری سیستم‌های رایانه‌ای و مخابراتی‌اش به اداره پلیس منتقل شد.

متهم پس از حضور در پلیس «فتا» و در تحقیقات به عمل آمده از سوی کارشناسان ضمن اعتراف به جرمش اعلام کرد: با استفاده از یک خط ایرانسل پیامی در شبکه اجتماعی تلگرام برای دختر جوان فرستادم با کد 5 رقمی نیز به صفحه کاربری‌اش در تلگرام ورود کردم و از طرف وی برای دوستانش پیام فرستادم.

متهم که از اقدام خود ابراز پشیمانی می‌کرد در ادامه به مأموران گفت: هدفم از این کار فقط آشنایی با دختر جوان بود که در اطراف خانه ما سکونت داشت. من او را دختر مناسبی برای ازدواج می‌دانستم و می‌خواستم از خصوصیاتش بیشتر آگاه شوم و... .

با توجه به اعتراف‌های متهم، پرونده برای تصمیم‌گیری به دادسرای عمومی و انقلاب ارسال و قرار است پس از تکمیل تحقیقات برای وی قرار مناسب صادر شد.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

دردسر ازدواج با فیروز قلدر محله + عکس

پزشک تبریزی به 1500 ساعت ویزیت رایگان در یک شهرستان محکوم شد

فیلم برداری مخفی از برخورد مرگبار پلیس با یک مرد+ فیلم و عکس

وقتی احمد چاقو را زیر گلوی زن باردار همسایه گذاشت / او صدایش تابلو بود! + عکس

وقتی خبر چینی عروس از مادر شوهر لو رفت

قتل وحشیانه پلنگ باردار با 3 توله در شکم / در ایذه رخ داد + عکس

دردسر پول میلیونی دادن 2 پسر جوان به زن 33 ساله + عکس

عکس / رامین توحیدیان تصویربردار صداوسیما به هوش آمد

دزد احمق چک دزدی را برگشت زد!

تجاوز وحشیانه 3 جوان به دختر 15 ساله + عکس

کدخبر: 74985 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟