خریدهای پنهانی و اینترنتی دختر 15 ساله با حساب پدر لو رفت

رئیس پلیس فتا استان خراسان رضوی در تشریح این خبر گفت: با دریافت مرجوعه قضایی به پلیس فتا توسط مردی سالخورده مبنی بر برداشت غیرمجاز پنج میلیون ریال از حساب بانکی اش رسیدگی به موضوع در دستور کار تیمی از کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.
سرهنگ جواد جهانشیری افزود: در بررسی اظهارات مالباخته مشخص شد که مدتی است از حساب بانکی وی مبالغی بسیار کم کسر می شده تا اینکه در آخرین برداشت مبلغ پنج میلیون ریال از حسابش برداشته شده است.
وی تصریح کرد: کارشناسان پلیس فتا با یک سری تحقیقات فنی و استعلام از مبادی ذیربط عامل برداشت های غیرمجاز را شناسایی کنند.
سرهنگ جهانشیری عنوان داشت: متهم که دختر 15 ساله شاکی است در رویارویی با شواهد غیر قابل انکار جرم خود را پذیرفت و اعلام کرد از ابتدای سال تا کنون در کانال تلگرامی خرید پوشاک عضویت دارد و از آنجایی این نوع از خرید برای وی جذابیت داشته با ایجاد رمز دوم به صورت پنهانی برای کارت عابر بانک پدر بازنشسته خود اقدام به خرید های اینترنتی با مبلغ پایین می کردم تا اینکه در فروش فوق العاده این کانال با خرید پنج میلیون ریالی کارت پدرم را خالی کردم.
رئیس پلیس فتا خراسان رضوی در پایان از شهروندان خواست به منظور پیشگیری از برداشت های غیر مجاز به صورت دوره ای رمز کارت عابر بانکی خود را تغییر داده و از افشای رمز و نگهداری رمز کنار کارت عابر بانک و حتی واگذاری به سایر افراد ، جداً خودداری کنید. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 169920 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟