ارجاع پرونده متهمان بیمارستان خمینی شهر به دادگاه تجدیدنظر

«احمد خسروی وفا» رئیس کل دادگستری اصفهان با اشاره به ارجاع پرونده متهمان بیمارستان خمینی شهر به دادگاه تجدید نظر بیان کرد: با توجه به اعتراض محکوم علیهم و منقضی شدن فرصت قانونی پرونده امروز به دادگاه تجدید نظر جهت رسیدگی ارجاع خواهد شد.

اواسط آذرماه سال جاری بود که کادر درمان بیمارستان اشرفی اصفهانی خمینی شهر از توابع استان اصفهان، به دلیل عدم بضاعت مالی خانواده یک بیمار خردسال، بخیه چانه پسری چهار ساله را شکافتند و او را با چانه شکافته شده و خونین روانه خانه کردند.
پس از این حادثه رئیس کل دادگستری اصفهان از احضار پزشک و پرستار متخلف که به کشیدن بخیه یک پسر بچه اقدام کرده بودند به دادگستری اصفهان خبرداد. دستگاه قضایی استان اصفهان با دقت و سرعت این پرونده را مورد رسیدگی قرار داد و در تاریخ 23 آذرماه کیفرخواست متهمان این پرونده صادر شد. در نهایت 5 دی ماه حکم متهمان این پرونده صادر شد.

پس از آن بود که برخی رسانه نسبت به انتشار جزئیات حکم اقدام کردند که رئیس کل دادگستری اصفهان در پاسخ به این اقدام عنوان کرد که حکم پرونده متهمان بیمارستان خمینی شهر قطعی نیست و اقدام رسانه‌ها در خصوص انتشار جزئیات حکم خلاف قانون است.

کدخبر: 1158 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟