۲۵ کشته و زخمی در تصادف هولناک «شاندونگ»

حداقل 8 تن در حادثه برخورد اتوبوس با یک کامیون در شهر شنیانگ جمهوری خلق چین کشته شدند.

بر اساس گزارش شین‌هوا، در این حادثه تصادف که در بزرگراه «شن‌های» (Shenhai) شهر «شنیانگ» چین اتفاق افتاد 8 تن کشته شده‌اند و تصاویر منتشرشده همراه با اخبار مخابره شده در باره این سانحه حاکی از یک صانحه تکان‌دهنده هستند.
تصاویری که در رسانه‌های چینی منتشر شده‌اند لاشه یک اتوبوس را نشان می‌دهد که با دو دستگاه کامیون که در اتوبان اصلی شهر «شنیانگ» چین حرکت می‌کردند، برخورد کرده‌اند. بر اساس این گزارش‌ها حداقل هشت تن در این حادثه جان باخته‌اند. این حادثه در «شنیانگ» جمهوری خلق چین و در بزرگراهی واقع در شهرستان «جیائوژو» (Jiaozhou) در استان «شاندونگ» اتفاق افتاده است که در بخش شمال‌شرقی این کشور واقع شده است. تصاویر ذیل مربوط به یک شاهد عینی است که عکس‌ها را به پلت فرم «میکروبلاگینگ» چینی(Weibo) ارسال می‌کند. بنابر ادعای این شاهد عینی کامیون‌های درگیر در این سانحه «کاشی» حمل می‌کردند. تصاویر ارسالی از صحنه تصادف نشان می‌دهد که وسایل نقلیه به طور کامل نابود شده‌اند و دود و گرد و غبار صحنه حادثه را احاطه کرده است.
خبرگزاری چینی «شین هوا» تلفات این صانحه هولناک را 8 نفر و تعداد زخمی‌ها را 17 نفر گزارش کرده است.
این تصادف حدود ساعت 9 صبح به وقت محلی رخ داده است و بخش بزرگی از این اتوبان را مسدود کرده است. پلیس علت بروز حادثه را خواب‌آلودگی راننده اتوبوس اعلام کرد.

کدخبر: 72878 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟