دستگیری پسر 8 ساله با موبایل دزدی

مرد موبایل فروشی در یکی از محله‌های کرمان در تماس با پلیس از پسر 8 ساله‌ای گفت که از مغازه‌اش موبایل سرقت کرده است. با حضور ماموران در مغازه موبایل فروشی، صاحب مغازه مدعی شد: دقایقی قبل در حال فروش تلفن همراه بودم که متوجه شدم کودک خردسالی با آمدن پشت میز قصد سرقت یکی از گوشی‌های تلفن همراه را دارد. بلافاصله او را دستگیر کردم و به پلیس اطلاع دادم.
در ادامه پسر 8 ساله به نام نوید با انتقال به کلانتری، به سرقت از مغازه موبایل فروشی اعتراف کرد و گفت: عاشق یک مدل خاص از تلفن‌های هوشمند بودم چون خانواده با خرید تلفن همراه برایم مخالف بودند تصمیم گرفتم با مراجعه به فروشگاه‌های تلفن همراه دست به سرقت بزنم.
وی افزود: اولین بار چند روز پیش به یک مغازه در مرکز شهر رفته و متوجه شدم گوشی مورد علاقه من را دارد. وقتی داخل مغازه شدم آنجا شلوغ بود من هم از فرصت استفاده کردم و گوشی مورد علاقه‌ام را سرقت کردم.
بعد از اولین سرقت ترسم ریخت و بار دوم از طریق کانال کولر یک مغازه وارد آنجا شدم و گوشی مورد علاقه‌ام را سرقت کردم. من فقط عاشق یک مدل خاص هستم و گوشی دیگری سرقت نکرده‌ام.
پسر هشت ساله در ادامه با اعتراف به سومین سرقت گفت: دو روز قبل نیز با استفاده از شلوغی مغازه‌ای در غرب کرمان توانستم گوشی مورد علاقه‌ام را سرقت کنم. ساعاتی قبل نیز برای سرقت وارد مغازه مرد موبایل فروش شدم که او متوجه قصدم شد و دستگیر شدم.
سرهنگ عبدالعلی روانبخش رییس پلیس کرمان دراین باره گفت: تحقیقات از پسر بچه هشت ساله برای شناسایی سایر جرایمش ادامه دارد.

منبع: میزان

کدخبر: 21800 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟