تصادف سحرگاهی ب ام و در نیایش 3 کشته برجای گذاشت

سید جلال ملکی در این باره گفت: در ساعت 4:25 صبح امروز خبر برخورد یک دستگاه خودرو بی ام دبلیو با پل عابر پیاده به سامانه 125 اطلاع داده شد که بلافاصله ماموران دو ایستگاه آتش نشانی از سوی ستاد فرماندهی به محل حادثه واقع در مسیر غرب به شرق بزرگراه نیایش زیر پل اشرفی اصفهانی اعزام شدند.

وی با اشاره به حضور آتش نشانان در محل گفت: آتش نشانان مشاهده کردند که یک دستگاه سواری BMW حین حرکت در مسیر ناگهان از مسیر اصلی خود منحرف و پس از برخورد با پایه‌های پل عابرپیاده دچار حریق شده است.

ملکی با اشاره به عملیات آتش نشانان برای اطفای حریق و نجات سرنشینان گفت:‌همزمان گروهی از آتش نشانان اطفای حریق خودرو را در دستور کار قرار داده و گروه دیگر نیز سه جوان که داخل خودرو بودند را خارج کرده و به عوامل اورژانس تحویل دادند که در بررسی علائم حیاتی مشخص شد هر سه نفر جان خود را از دست داده‌اند.

ملکی ساعت اتمام این عملیات را 6:30 صبح امروز اعلام کرد.

سرهنگ حسن عابدی جانشین رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ نیز با اشاره به وقوع این حادثه گفت: پس از وقوع این تصادف همکاران من برای بررسی علت و همچنین روانسازی ترافیک به محل اعزام شدند.

وی درباره علت این حادثه گفت:‌ بررسی کارشناسان نشان می‌دهد که ناتوانی در کنترل وسیله نقلیه به علت تخطی از سرعت مطمئنه سبب وقوع این حادثه مرگبار و مرگ سه سرنشین خودرو BMW که همگی مرد بودند شده است.

منبع: ایسنا

کدخبر: 21527 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟