تصادف مرگبار پژوها مقابل زندان اوین

سرهنگ مراد مرادی در گفت‌وگو با خبرنگاران در این‌باره گفت: حوالی ساعت 7:35 صبح امروز جمعه یک‌دستگاه سواری پژو 206 در مسیر غرب به شرق بزرگراه یادگار امام مقابل زندان اوین در حال حرکت بود که ناگهان با یک‌دستگاه سواری پژو 405 برخورد کرده و واژگون شد.
وی با بیان اینکه در پی این حادثه راننده پژو 206 در کابین خودرو محبوس شده و راننده و دو سرنشین نیز در کابین پژو 405 گرفتار شده بودند، گفت: عوامل امدادی این افراد را از کابین خارج کرده و در اختیار عوامل اورژانس قرار دادند که متاسفانه در بررسی علائم حیاتی این افراد مشخص شد راننده 22 ساله سواری پژو 206 به‌نام صابر به علت شدت جراحات وارده جان خود را از دست داده است.
رییس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی پایتخت با بیان اینکه سه حادثه دیده دیگر این تصادف که در سواری پژو 405 حضور داشتند به بیمارستان منتقل شدند، درباره علت وقوع این حادثه گفت: کارشناسان پلیس راهنمایی و رانندگی در بررسی محل تصادف، راننده سواری پژو 206 را به دلیل تغییر ناگهانی مسیر خودرو به عنوان مقصر تشخیص دادند.
وی از رانندگان خواست در معابر بزرگراهی با سرعت مطمئنه و مجاز حرکت کرده و حتما کمربند ایمنی خود را ببندند.
سید جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران نیز در این‌باره به خبرنگاران گفت: به دنبال اعلام این حادثه عوامل آتش نشانی به محل اعزام شدند و امداد رسانی به مصدومان و ایمن‌سازی محل را در دستور کار خود قرار دادند.
وی با اشاره به انتقال سه مصدوم این حادثه به بیمارستان گفت: در پی این حادثه ترافیک سنگینی در بزرگراه یادگار امام ایجاد شده بود که با همکاری عوامل پلیس راهنمایی و رانندگی مدیریت شد.
به گفته ملکی، آتش‌نشانان پس از ایمن‌سازی محل در حوالی ساعت 10 به عملیات خود خاتمه دادند.
برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 191164 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟