تیراندازی پلیس آمریکا به سیاهپوستی که قصد کمک به یک بیمار را داشت + فیلم و عکس
حجم ویدیو: 6.72M | مدت زمان ویدیو: 00:00:01
رکنا: پلیس شهر میامی در ایالت فلوریدای آمریکا مشغول تحقیق درباره تیراندازی بی‌دلیل نیروهای خود به سمت یک سیاهپوست است.

به نقل از تلویزیون بی‌بی‌سی، پلیس شهر میامی در ایالت فلوریدای آمریکا مشغول تحقیق درباره حادثه تیراندازی دیگری است که نشان می دهد بار دیگر یک فرد سیاه پوست هدف شلیک گلوله های پلیس قرار گرفت. صحنه های مربوط به این تیراندازی تصویر برداری و منتشر شده است.
در این صحنه‌ها «چارلز کنزی،» که یک درمانگر است در حالی که تلاش می کرد به یک بیمار اوتیسم کمک کند نشان داده می‌شود. او در این صحنه با بالا بردن دستانش به پلیس گفته بود مسلح نیست.
خبرنگار بی بی سی در این باره گفت: این فرد سیاه پوست دستانش را بالا برده بود و تلاش می کرد برای پلیس توضیح دهد که او یک درمانگر است و مشغول کمک به یک نوجوان مبتلا به بیماری اوتیسم است. مردم وقتی کامیون اسباب بازی این نوجوان بیمار را دیده بودند آن را با تفنگ اشتباه گرفتند. چارلز کنزی در این صحنه از بیمار خود خواهش می کند که روی زمین دراز بکشد.
پلیس وقتی در صحنه حاضر شده بود که مردم در تماس تلفنی گفته بودند فردی تفنگ به دست دارد و تهدید به خودکشی می کند.
تصاویر زمانی خاتمه می یابد که هنوز چارلز از ناحیه پا هدف گلوله پلیس قرار نگرفته بود. این تصاویر به خوبی گویا است که چارلز کنزی نهایت تلاش خود را می کند تا اوضاع آرام شود.
چارلز کنزی روی تخت بیمارستان درباره علت تیر خوردن خود گفت: من دستانم را بالا بردم؛ ولی تیر خوردم. چیزی که من گفتم این بود: چرا شما به من تیر می زنید؟
وکیل چارلز کنزی که خودش پسر یک مأمور پلیس است پاسخ مقامات در این باره را خواستار شد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 99158 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟