وحشت از رگبار شبانه به در خانه ای در آبادان/این رسم غلط وحشت آور است

به گزارش خبرنگار رکنا، ساعت 10 شب گذشته درپی تماس تلفنی یک خانواده با پلیس 110 آبادان مبنی براینکه گروهی مسلح درمنطقه فیاضیه آبادان با کلاشینکف به در خانه آنها شلیک کرده اند مامورین کلانتری11شهری آبادان برای رسیدگی به موضوع بلافاصله درمحل حاضرشدند.
صاحبخانه که عبود نام دارد و بسیار ترسیده بود به ماموران گفت: در خانه نشسته بودیم وسریال نگاه می کردیم که ناگهان صدای مهیب شکیک گلوله و اصابت آن به در خانه امان ما را شوکه کرد وبلافاصله باپلیس تماس گرفتیم .
وی افزود: به دلیل مشکلات ملکی ومالی بایکی ازبستگانمان بارها او مرا تهدید کرده که بااسلحه به خانه ام حمله خواهد کرد و مطمئنم این تیراندازی زیر سر او است.
مامورین با این سرنخ وبادستورقضایی وارد عمل شدند تا عاملان این تیراندازی خوف آور را به دام اندازند.
گفتنی است که تیراندازیهای مکرر دراستان خوزستان توسط گروه های مسلح هرشب آسایش مردم این منطقه رابرهم زده ومسوولین به جای اینکه فکراساسی برای رفع این معضل کنند عنوان می کننداین موضوع ریشه فرهنگی داردو ریشه اش امنیتی نیست.
شایان ذکراست درروزگذشته نیز دردومنطقه بهار100کوی قدس ومنطقه رستمیه دوتیراندازی مشابه به درهای دو خانه داشته ایم که موضوع دردست بررسی است .
لازم به ذکراست درچند ماه گذشته اززمانی که فرمانده جدیدنیروی انتظامی شهرستان آبادان سرهنگ سیدمحسن تقی زاده شورای مبارزه باتیراندازی راه اندازی کرده به طورچشمگیری تیراندازی ها درسطح شهرستان کاهش یافته است وتقریبا99درصدجرایم درشهرستان توسط پلیس سختکوش آبادان کشف می شود.
برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 99011 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟