نامگذاری ایستگاه ۶۹ آتش نشانی به نام شهید قانع تصویب شد

مجتبی شاکری در جلسه دویست و هفتاد و هفتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به طرح دوفوریتی نامگذاری ایستگاه 69 آتش نشانی به نام آتش نشان شهید علی قانع، اظهار داشت: این طرح به منظور تجلیل از مقام و منزلت آتش نشان شهید و پاسداشت ایثار او در حین انجام وظیفه در کمیسیون نامگذاری شورا به تصویب رسیده است.
وی افزود: شهید قانع در ایستگاه 27 خدمت می‌کرد اما با توجه به اینکه ایستگاه مذکور به نام شهید دیگری نامگذاری شده بود مقرر شد با هماهنگی سازمان آتش نشانی ایستگاه 69 برای نامگذاری به نام شهید قانع انتخاب شود.
احمد دنیامالی رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران در جریان بررسی این موضوع، گفت: بنده برخورد چند گانه هیئت رئیسه را درک نمی‌کنم. پیش از این پیشنهاد نامگذاری مکانی به نام سه شهید محیط بان را مطرح کردم اما به فوریت مورد بررسی قرار نگرفت و اعلام کردند نیازی به ارائه طرح نیست.
شاکری نیز خطاب به دنیامالی گفت: برای طرح نامگذاری یک ایستگاه آتش نشانی امضا جمع آور و با قید دوفوریت برگزار شد. طرح پیشنهادی مربوط به شهدای محیط بان را تصویب کرده و در نوبت خود در صحن بررسی خواهد شد.
شاکری همچنین در بخش دیگری از سخنان خود طی تذکر آیین نامه‌ای به اظهارات حکیمی پور درباره طرح کاهش اختیارات مالی شهردار واکنش نشان داد و گفت: به استناد قانون شوراها هر مصوبه شورا که به تأیید فرمانداری برسد بنابراین مصوبات شورا که تاکنون توسط شهرداری انجام شده است غیرقانونی نیست. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 98910 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟