اصغر مسعودی با اظهار تأسف از واژگونی اتوبوس حامل سربازان گفت: بر اساس اسناد و مدارک موجود، این جاده از ۲۰ سال قبل، جاده‌ای حادثه خیز و ناامن اعلام شده است.وی ادامه داد: بر این اساس در منطقه‌ای که اتوبوس واژگون شده شاهد رانش کوه بوده‌ایم به گونه‌ای که یک میلیون مترمکعب در این منطقه خاکریزی شده و شاید به این دلیل در منطقه مذکور نیوجرسی نصب نشده است.
وی اظهار داشت: این جاده مربوط به اوایل انقلاب است و تاکنون چندین بار از سوی دستگاه‌های مختلف ، پیرامون حادثه خیز بودن آن گزارش‌هایی اعلام شده اما متأسفانه تاکنون اقدام مناسبی برای رفع مسائل و مشکلات آن صورت نگرفته است.مسعودی با تأکید بر ضرورت بررسی دقیق‌تر مشکلات و مسائل این جاده بیان کرد: جاده دیگری نیز وجود دارد که مسیر را حدود ۱۰ کیلومتر کوتاه‌تر می‌کند. اما برخی از کارشناسان راه بر این باورند که به دلیل شیب زیاد، این جاده نیز ناامن است که مقرر شده در این زمینه هم اقدامات کارشناسی دقیق‌تری انجام شود.وی گفت: در سال گذشته بیش از ۳۰ نفر در این محور جان خود را از دست داده‌اند.
گفتنی است دوم تیر امسال، واژگونی اتوبوس حامل سربازان در نزدیکی نی ریز منجر به مرگ ۲۰ نفرازجمله ۱۳ سرباز و هفت نفر دیگر شد.

کدخبر: 88210 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟