آتش سوزی گسترده در انبار بزرگ فرش/ 4 آتش نشان مجروح شدند
ساعت 23:47 بیست و هشتم خرداد ماه نودو پنج طی تماس شهروندان با سامانه 125 آتش نشانی شهریار مبنی بر اعلام مشاهده خروج دود از زیرزمین مغازه فرش فروشی واقع در شهریار ، خیابان ولیعصر ، کوچه گلها ، بلافاصله اکیپ اطفایی ایستگاه 401 این سازمان مستقر در خیابان معلم شهریار به موقعیت اعزام و با توجه به حساسیت موضوع احمد کریمی سرپرست سازمان به همراه حمید رضا دمرچیلو معاونت عملیات سازمان در محل حضور یافت.
در بررسی اولیه و کسب اطلاعات از مالک مشاهده گردید انبار پر از فرش و موکت فروشگاه مذکور به علت نامعلوم دچار آتش سوزی گردیده که با توجه به گستردگی حریق به سبب تراکم اجناس موجود در محل بلافاصله اکیپهای عملیاتی دیگر سازمان شامل 8 دستگاه خودرو سنگین اطفائی،یکدستگاه تریلر،2 دستگاه خودرو حمل تجهیزات به استعداد 24 نفر نیروی عملیاتی(15 نفر شیفت و 9 نفر خارج از شیفت کاری) به موقعیت اعزام و همزمان با تخلیه دود ناشی از حریق ،از دو ناحیه پشت بام و ورودی زیر زمین نسبت به اطفاء حریق اقدام نمودند. و سر انجام پس از یک عملیات فشرده حریق در ساعت 03:53 بامداد روز شنبه بیست و نهم خرداد ماه نودو پنج مهار و اطفاء گردید.
متأسفانه در این آتش سوزی تعداد 3 نفر از آتش نشانان به دلیل استنشاق دود دچار تنگی نفس و یک نفر از ناحیه دست و مچ پا مصدوم شدند .
با توجه به ضرورت شناسائی و بازدید ایمنی سازمان آتش نشانی از اماکن پر خطر و انبارها در سطح شهر به جهت ریسک بالای خطر با هدف صیانت از جان و مال مردم و سرمایه های ملی،مدیر عامل سازمان خواستار همکاری هر چه بیشتر مدیریت اصناف شهریار در جهت استعلام ایمنی اماکن تجاری سطح شهر از آتش نشانی گردید.
کدخبر: 86628 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟