داماد شیرازی پدرزن، مادرزن، همسر و فرزند خود را مسلحانه به گروگان گرفت

ساعت 13 و 15 دقیقه روز دوشنبه به مامورین کلانتری 37 بهارستان گزارشی در خصوص گروگانگیری اعلام شد. مامورین با حضور در محل و محاصره محل گروگانگیری، در بررسی های نخست متوجه شدند فردی بنام (م.پ)بخاطر اختلاف با خانواده همسرش با ورود به منزل پدر زنش، همسر وپسر 9 ساله، خواهر همسر و مادر همسر خود را با تهدید دو قبضه سلاح شکاری و کلت کمری و یک قبضه چاقو گروگان گرفته است.
از اینرو اسدی بازپرس شعبه 17 دادسرای امور جنایی شیراز به تیم تخصصی از اداره پلیس آگاهی مأموریت داد تا خیلی زود به آزادسازی این گروگان ها اقدام کنند.کارآگاهان در نخستین مرحله از تحقیقات پی بردند گروگانگیر داماد این خانواده است که بنا به دلایل نامعلومی این کار را کرده است.
در بررسی های صورت گرفته پیرامون این گروگانگیری فاش شد که متهم پس از ورود به منزل و گروگانگیری با سلاح شکاری گلوله ای به دیوار سالن شلیک وآیینه دیواری منزل را با قنداق سلاح شکاری شکسته و سپس با شلیک گلوله کلت به سقف سالن باعث تخریب قسمتی از سقف سالن شده است.
با توجه به حساسیت این موضوع ، محل محاصره شد تا بالاخره پس از گفت و گو با متهم و درخواست اینکه خودش را تسلیم کند، در ساعت 14و 20 دقیقه متهم گروگان ها را آزاد اما با گذاشتن کلت کمری روی سر خود تهدید به خودکشی کرد.
پس از تماس ماموران با اسدی بازپرس کشیک دادسرای جنایی، نامبرده دستور برقراری تماس تلفنی فوری با فرد گروگانگیر را داد اما با وجود تماس تلفنی بازپرس با فرد گروگانگیر، نامبرده حاضر به تسلیم نشد وهمچنان تهدید به خودکشی می کرد. در این میان گروگانگیر تقاضای ملاقات با فرزندش را داشت ومجددا طی تماس برقرار شده، سپاسدار سرپرست دادسرای جنایی نیز با فرد گروگانگیر صحبت وخواستار تسلیم وی شد اما متهم همچنان اسلحه را از روی سر خود برنمی داشت و تهدید به خودکشی می کرد.
در این میان با توجه به تسلیم نشدن متهم، اسدی بازپرس دادسرای جنایی در محل حاضر وبه همراه سرهنگ علیزاده از واحد مشاوره نیروی انتظامی وارد سالنی که فرد گروگانگیر در آنجا نشسته و سلاح بر سر خود گذاشته بود، شدند.
متهم ابتدا حاضر به تسلیم نبود و اصرار داشت که می خواهد به زندگی خود پایان دهد. اما پس از یک ساعت و نیم صحبت رودررو با متهم وشنیدن صحبت های وی و نصیحت های بازپرس اسدی وسرهنگ علیزاده متهم در ساعت 16 و 15 دقیقه با حالت گریان سلاح کلت کمری خود را تحویل داد وتسلیم شد. در بازرسی از منزل سلاح شکاری وی نیز کشف و ضبط شد. گفتنی است این پرونده هم اکنون در دادسرای جنایی شیراز تحت رسیدگی است

کدخبر: 76415 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟