پایان تلخ 10 روز جست و جو در رودخانه پیربازار

این حادثه ساعت 23 نیمه شب 8 بهمن رخ داد و در جریان آن جوان 26 ساله ای با سقوط به داخل رودخانه پیربازار رشت به کام مرگ رفت.

با اعلام این حادثه به آتش‌نشانی رشت بلافاصله تیمی از غواصان وارد عمل شده و تجسس در عمق رودخانه را آغاز کردند اما با وجود تلاش‌های صورت گرفته ردی از قربانی حادثه بدست نیامد.

این تجسس‌ها در روزهای گذاشته ادامه داشت اما جسد مرد جوان پیدا نشد تا اینکه روز گذشته بار دیگر مناطق مختلف رودخانه پیر بازدار مورد کاوش‌های دقیق غواصان آتش‌نشانی رشت قرار گرفت.

محمدرضا پورمحمد مسئول تیم غواصی آتش‌نشانی رشت که به همراه تیم اعزامی در محل حضور داشت گفت: با توجه به تلاش‌های فراوانی که در این چند روز توسط تیم غواصی صورت گرفته، متأسفانه به واسطه گسترده بودن سطح آب رودخانه هنوز موفق به یافتن جسد این جوان نشدیم.

پورمحمد به وجود تورهای ماهیگیری سرگردان در داخل رودخانه پیربازار رشت که باعث محبوس شدگی غواصان می‌شود اشاره داشت و افزود: پس از ۶ ساعت عملیات جست‌وجو، به واسطه وسعت و عمق زیاد رودخانه و جریان و سردی آب و با توجه به غوص زنی غواصان و جست‌وجوی حواشی غیر قابل دسترس متأسفانه تاکنون موفق به کشف جسد نشدیم و با این وجود جست‌وجوی آتش‌نشانان غواص تا یافتن جسد این مرد جوان همچنان در روزهای آتی ادامه خواهد داشت.

کدخبر: 11136 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟