قدردانی نمایندگان از قوه قضائیه برای آزادی بخش قابل توجهی از معترضان دستگیر شده

به گزارش رکنا به نقل از خانه ملت ، سید جلیل میرمحمدی با اشاره به نشست غیرعلنی  امروز ( سه شنبه ) مجلس با رییس و معاونان قوه قضائیه ،اظهار کرد: یکی از سیاست هایی که مجلس یازدهم دنبال کرد تعامل با قواست. تا به امروز نیز این دومین جلسه است که بین مجلس و قوه قضاییه تشکیل شده است. همچنین مجلس جلسه مشترکی با قوه مجریه نیز تشکیل داده است و در این جلسات نظرات بین قوا تبادل می شود.

نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: در جلسه امروز نمایندگان پیرامون حوزه های مرتبط با قوه قضاییه مطالبات مختلفی را مطرح کردند. از اقدامات خوب قوه قضاییه در طول این مدت نیز قدردانی شد. یکی از مواردی که در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت پیرامون مسائل روز کشور بود. نمایندگان تاکید داشتند که با سرعت و  دقت بیشتر و همچنین رعایت تمام ملاحظات قانونی با افرادی که مرتکب قتل و جراحات در نیروهای امنیتی و مردم شدند، برخورد شود.

وی در ادامه تاکید کرد: از سوی دیگر نمایندگان از قوه قضاییه قدردانی کردند بابت آزادی بخش قابل توجهی از کسانی که در اعتراضات شرکت کرده و دستگیر شده بودند.

میرمحمدی اظهار کرد: از نظر بنده این تبادل نظرها و این تعامل ها می تواند بخشی از مسائل و مشکلاتی که قوه مقننه در حوزه قوانین دارد را حل کند. با این نگاه و رویکرد با هدف همدلی، همفکری و همراهی و هم افزایی این جلسات مشترک بین مجلس و سایر قوا تشکیل می شود.

کدخبر: 847956 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟