رئیسی : قهرمانی زودهنگام فرنگی‌کاران خاطره‌ای امیدآفرین برای مردم ایران ثبت کرد

به گزارش رکنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت ، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در پیامی با تبریک قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان کشورمان در رقابت‌های جهانی بلغارستان، تصریح کرد: کسب زودهنگام مقام قهرمانی جهان، خاطره‌ای امیدآفرین و ماندگار برای مردم ورزش‌دوست و قهرمان‌پرور ایران ثبت کرد. این برتری غرورانگیز در کنار قهرمانی تیم ملی کشتی آزاد جوانان، نماد ملتی پرافتخار و توانمند است که با گام‌های بلند در مسیر پیروزی و موفقیت پیش می‌رود.

متن پیام رئیس جمهور به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

درخشش تیم ملی کشتی فرنگی جوانان کشورمان در رقابت‌های جهانی بلغارستان و کسب زودهنگام مقام قهرمانی جهان، خاطره‌ای امیدآفرین و ماندگار برای مردم ورزش‌دوست و قهرمان‌پرور ایران ثبت کرد. این برتری غرورانگیز در کنار قهرمانی تیم ملی کشتی آزاد جوانان، نماد ملتی پرافتخار و توانمند است که با گام‌های بلند در مسیر پیروزی و موفقیت پیش می‌رود.

این‌جانب به یکایک قهرمانان غیور تیم ملی کشتی فرنگی جوانان و دست‌اندکاران و مربیان تلاشگر آنها و همه مردم ایران اسلامی تبریک می‌گویم و امیدوارم با همت و عزم استوار همه جوانان با استعداد میهن اسلامی، همچنان شاهد استمرار موفقیت‌های ورزشکاران کشورمان در دیگر عرصه‌ها و میادین ورزشی باشیم.

کدخبر: 817472 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟