وزیر کشور: مشکلات آب وارده به رودخانه قره سو و کارخانه پسماند حل می شود

به گزارش خبرنگار رکنا در کرمانشاه،  احمد وحیدی وزیر کشور در حاشیه این بازدید در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار رکنا در کرمانشاه اظهار داشت: امروز از مرادآباد از مناطق حاشیه کرمانشاه بازدید کردیم که ظرف دوماه باید وضعیت آن بخصوص در بحث جاده و آسفالت مشخص شود.

وی با بیان اینکه طی صحبت با مردم مشکلات را مطلع شدیم افزود: آب هایی وارد رودخانه قره سو می شود که باید به سرعت مشکلات آن رفع شود.

وحیدی با بیان اینکه این موضوع جزئی از تکالیف معاون عمرانی استاندار است که باید مشخص شود گفت: در بحث پسماند، کرمانشاه خیلی جلوتر است و کارهای خوبی صورت گرفته است.

وزیر کشور ادامه داد: کارخانه پسماند مشکل عمده ای ندارد. برای فروش محصولات این شرکت هم که بیشتر در محصولات کشاورزی مناسب است هماهنگی و تلاش می کنیم, البته باید به آن یارانه اختصاص یابد.

وی با بیان اینکه کارهای خوبی در حوزه پسماند صورت گرفته است افزود: ماشین آلات جمع آوری پسماند دچار فرسودگی شده که باید اصلاح شود.

وحیدی با بیان اینکه در حوزه پسماند کار اصلی تفکیک از مبدا است که متاسفانه انجام نمی شود تاکید کرد: لذا وظیفه اول شهرداری تفکیک در محل است که اگر صورت گیرید می تواند زمینه کارهای توسعه ای را فراهم کند.

وزیر کشور در پایان گفت: مسئله جمع آوری پسماند بسیار مهم است و ما نیز هر کمکی نیاز باشد اقدام خواهیم کرد.

کدخبر: 803666 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟