خست وزیر رژیم صهیونیستی: تحریم های اقتصادی باید دوباره علیه ایران اعمال شود

به گزارش رکنا به نقل از شبکه الجزیره، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در اظهاراتی واهی خواستار بسط تحریم های اقتصادی علیه جمهوری اسلامی شد.

«یائیر لاپید» امروز یکشنبه و چند روز مانده به سفر رئیس جمهور آمریکا به اراضی اشغالی در اظهاراتی نه چندان تازه گفت: تحریم های اقتصادی باید دوباره علیه ایران اعمال شود.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی، که به تازگی یک کابینه متزلزل را تحویل گرفته و رژیم متبوعش از دارندگان کلاهک هسته ای به شمار می رود، مدعی شد: تل آویو حق آزادی عمل سیاسی و نظامی در خصوص پرونده هسته ای ایران ، را برای خود محفوظ می داند.

لاپید با اشاره به سفر قریب الوقوع « جو بایدن » به منطقه خاورمیانه گفت: ما با بایدن و تیم وی راه‌های گسترش همکاری مشترک امنیتی در برابر تمامی چالش‌ها را بررسی خواهیم کرد.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در اشاره تلویحی به پیگیری روند عادی سازی روابط تل آویو با سازشکاران در سفر بایدن، مدعی شد: این رژیم دست خود را به سوی همه کشورهای منطقه دراز می کند ومی خواهد با آنها روابط برقرار کند و (با هم) تاریخ را تغییر دهند.

رئیس جمهوری آمریکا نیز در آستانه سفر به منطقه در مقاله‌ای در روزنامه واشنگتن پست به چرایی انجام سفر پرداخت و ادعا کرد: تا زمانی که ایران به توافق هسته‌ای برجام برنگردد، فشار اقتصادی و دیپلماتیک واشنگتن ادامه می‌یابد.

منبع: مهر

کدخبر: 802259 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟