حضور نماینده رهبر انقلاب در مراسم تشییع والده شهید بابایی

امام جمعه موقت تهران در آیین خاکسپاری مادر ژاپنی شهید بابایی گفت: ایشان یک مجاهد واقعی و فعال عرصه های اجتماعی و سیاسی بود.

براساس این گزارش ، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدحسن ابوترابی‌فرد با بیان برخی رشادت های شهید بابایی در دوران هشت سال دفاع مقدس ، مادر این شهید والا مقام را مجاهد واقعی و تربیت یافته مدرسه قرآن و عترت عنوان کرد.

وی با تاکید بر اینکه مادر ژاپنی شهید بابایی امروز به خدا و فرزند شهیدش پیوسته است، اظهار داشت: مادر شهید بابایی بانویی انتخاب شده از سرزمین آفتاب و ثمره تربیت دینی و الگویی نورانی در عرصه های مختلف برای بانوان کشورمان است.

مادر ژاپنی شهید محمد بابایی هم بانویی خانه دار و انسانی فعال در عرصه های سیاسی و فرهنگی بود و امیدوارم راه ایشان چون مشعلی روشن در مسیر راه و زندگی زنان جامعه قرار گیرد.

حجت الاسلام ابوترابی فرد با بیان اینکه از سوی مقام عظمای ولایت به خانواده معزز ایشان تسلیت عرض می نمایم، گفت: از خداوند منان برای این مادر اسوه صبر و استقامت طلب آمرزش و برای بازماندگان صبر و شکیبایی را مسئلت می نمایم و از پروردگار می خواهم روح پاک این بانوی بزرگوار عرصه ایثار را مهمان سفره ائمه اطهار بگرداند.

آیین تشییع مادر ژاپنی شهید محمد بابایی با حضور حجت الاسلام والمسلمین سید محمدحسن ابوترابی‌فرد، حسین دیوسالار رایزن فرهنگی ایران و ژاپن در کنار جمعی از مردم شهید پرور در مسجد انصار الحسین (ع)  واقع درخیابان پنجم نیروهوایی تهران برگزار شد.

کدخبر: 799492 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟