موضوع آریو تجارت را با جدیت دنبال می‌کنیم/ سوءمدیریت‌ها در سازمان تعاون روستایی غیرقابل انکار است

به گزارش رکنا، حجت‌الاسلام احمد آزادیخواه نماینده ملایر در مجلس در خصوص آخرین وضعیت رسیدگی به پرونده شرکت آریو تجارت سهیل ، گفت: اعتقاد کمیسیون کشاورزی بر حمایت همه‌جانبه از وزارت جهاد کشاورزی و شخص وزیر است، ما آقای ساداتی‌نژاد را یک مدیر لایق، پاکدست و سالم می‌دانیم و به خوبی با سابقه ایشان آشنا هستیم. همچنین هیچ شکی در این نیست که تیم مدیریتی وزارت جهاد کشاورزی به صورت شبانه‌روزی در حال تلاش برای تامین امنیت غذایی کشور هستند.

وی تصریح کرد: اما این دلیل نمی‌شود که ابهامات، اتهامات و موضوعات مورد نقد مردم را نادیده بگیریم.

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس ادامه داد: در سازمان تعاون روستایی و در زمان مدیریت قبلی متاسفانه همواره ما درگیر یک‌سری تنش‌ها بودیم، البته صحت و سقم و میزان شدت و ضعف این تنش‌ها را باید مقام قضایی رسیدگی کند، اگرچه مجلس هم به عنوان نهاد نظارتی حق ورود دارد اما آن چیزی که غیرقابل انکار این است که تنش‌ها و سوءمدیریت‌ها در سازمان تعاون روستایی وجود داشته و مشهود بوده است.

وی افزود: یکی از این موارد همین بحث آریو تجارت بود، در این شرکت ظاهر قضیه حکایت از یک‌سری مسائل پشت پرده داشت و ای‌کاش آقایان با دقت بیشتری عمل می‌کردند.

آزادی‌خواه در ادامه خاطرنشان کرد: برای ما موقعیت و رضایت دامدار و مرغدار بسیار مهم است، من مصادیق مختلفی دارم و برای معاون امور تولیدات دامی هم این‌ها را ارسال کردم که پول را به حساب واریز کرده‌اند، ثبت سفارش را انجام داده‌اند اما نهاده‌ای به دستشان نرسیده است.

وی اضافه کرد: از این مصادیق در مرغداری‌ها بسیار داریم، ما این‌ها را به مراتب ارجاع دادیم و خب وجود همین مساله خودش یعنی یک سوءتدبیر.

عضو کمیسیون کشاورزی با تاکید بر پیگیری این مساله در کمیته دامپروری کمیسیون، اظهار داشت: انتظار ما از سازمان تعاون روستایی این نبود، اگر این سازمان می‌خواست به وزارت جهاد و امنیت غذایی کمک کند باید ورود موثر می‌داشت. در مجموع این اتفاق یک اتفاقی بود که همه ما را متاثر کرد ما هم به‌دنبال این مساله هستیم، کمیته دامپروری با قوت و قدرت کار را دنبال می‌کند، جلسات منظمی در این زمینه داریم و آخرین نتیجه‌گیری را هم به سرعت اطلاع‌رسانی خواهیم کرد.

وی در پاسخ به این سوال که «مدیریتی که به آن انتقاد داشتید در این دولت انجام شده یا از دولت قبل به جا مانده است؟»، گفت: انتصاب ایشان در همین دولت انجام شد و آقای ساداتی‌نژاد ایشان را آورده است.

منبع: ایلنا

کدخبر: 799068 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟