پیام های جداگانه روسای قوه قضاییه و مجلس در پی درگذشت حجت الاسلام سید محمود دعایی

به گزارش رکنا از مرکز رسانه قوه قضائیه ، حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای رئیس قوه‌قضائیه یکشنبه شب در پیامی با ابراز تاثر و تاسف خاطر از درگذشت سید محمود دعایی مدیرمسوول روزنامه اطلاعات ، نوشت: آن مرحوم در دوران مبارزه حضرت امام خمینی (ره) با رژیم طاغوت به ویژه در دوران حضور ایشان در نجف اشرف، از همراهان و ملازمان بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی بوده و پس از پیروزی انقلاب نیز در مسئولیت‌هایی همچون نمایندگی مجلس شورای اسلامی و مدیریت موسسه اطلاعات، منشأ خدمات با روحیه ساده زیستی و مردم داری بودند.  

اینجانب ضمن تسلیت به خانواده محترم دعایی و سایر بستگان مُعزّا برای آن مرحوم رحمت واسعه و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسألت دارم.

پیام  تسلیت رئیس مجلس شورای

همچنین  رییس مجلس شورای اسلامی با تسلیت درگذشت حجت الاسلام والمسلمین سید محمود دعایی نوشت: مرحوم دعایی پس از پیروزی انقلاب اسلامی به عنوان خدمتگزاری مردم‌دار، ساده‌زیست و دلسوز در عرصه‌های مختلف حضور داشتند.

به گزارش  رکنا به نقل از خانه ملت ، محمدباقرقالیباف با ابراز تاسف و تاثر از درگذشت روحانی وارسته و متواضع حجت الاسلام والمسلمین سید محمود دعایی نماینده ولی‌فقیه‌ در موسسه مطبوعاتی اطلاعات از سال ۵۹ و نماینده ۶ دوره مجلس‌شورای اسلامی، نوشت: این شخصیت بزرگوار از علاقه‌مندان و همراهان قدیمی حضرت امام (ره) در دوران مبارزات ستمشاهی و از فعالین سیاسی پیش‌از انقلاب در داخل و در کشورهای منطقه بودند و پس ازپیروزی انقلاب به عنوان خدمتگزاری مردم‌دار، ساده‌زیست و دلسوز در عرصه‌های مختلف حضور داشتند.

رییس مجلس شورای اسلامی افزود: اینجانب ضمن عرض تسلیت فقدان‌ آن بزرگوار به روحانیت محترم، همکاران در موسسه اطلاعات، دوستداران و بیت مکرم، برای ایشان رحمت و رضوان الهی و علو درجات و برای بازماندگان صبر و اجر از درگاه خداوند متعال مسالت می‌کنم.

کدخبر: 788579 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟