جبهه حق انقلاب اسلامی به دستور خدا و پیامبرش عمل می‌کند

به گزارش رکنا، به نقل از فارس، سردار سرتیپ علی فدوی جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز در مراسم بزرگداشت سالگرد شهید مدافع حرم «حسن قاسمی دانا» نخستین شهید مشهدی مدافع حرم در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد اظهار کرد: جبهه برحق انقلاب اسلامی و جریان مقاومت در مقابل استکبار ایستاده است و این از عظمت انقلاب اسلامی است.

وی افزود: هدفی بزرگ دنبال شده و تلاش می‌شود که این انقلاب به دست صاحبش امام زمان (عج) برسد. لذا همه باید همه جانبه پای کار باشند و از جان خود نیز بگذرند.

سردار فدوی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی دهه اول را با فراز و نشیب فراوان و با افتخار طی کرد و با ثبات قدم تقدیم امام خامنه‌ای شد و در این سالها نیز به بهترین وجه به نسلهای مختلف منتقل شده است.

سردار فدوی تاکید کرد: جوانان در دهه ۹۰ همانگونه به وظیفه خود عمل کردند که جوانان در دهه ۶۰ به وظیفه خود عمل کرده بودند.

وی افزود: عظمت بزرگی در سرکوب فتنه داعش محقق شد. برای دفع این فتنه انقلاب اسلامی باید هزینه می‌داد. دلدادگان انقلاب اسلامی نیز این عظمت را خلق کردند. اکنون ده‌ها حزب‌الله چسبیده به مرزهای استکبار تشکیل شده است. جبهه حق انقلاب اسلامی به دستور خدا و پیامبرش عمل می‌کند و سربازان مقاومت همچنان عظمت و افتخار می آفرینند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: افراد خبیثی که شرارت علیه ملتها انجام داده اند، امیدی به رهایی نداشته باشند و باید بدانند که جبهه حق همیشه پیروز میدان ها بوده ست.

کدخبر: 782592 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟