بررسی مشکلات چند پرونده کثیرالشاکی از سوی رئیس کل دادگستری استان تهران

به گزارش رکنا، در راستای «تکریم ارباب رجوع» و استماع «بدون واسطه» مشکلات حقوقی و قضایی مراجعان، جلسه دیدار مردمی علی القاصی ، رئیس کل و سایر مسئولان قضایی دادگستری استان تهران در سالن اجتماعات مجتمع قضایی امام خمینی (ره) برگزار شد.

 در این دیدار که با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار شد، رئیس کل و سایر مسئولان قضایی دادگستری استان تهران به درخواست‌های حقوقی و قضایی 160 نفر از مراجعان رسیدگی کردند.

 رئیس کل دادگستری استان تهران به‌صورت چهره به چهره با مراجعان دیدار و ضمن استماع مشکلات و در خواست‌های مراجعان، دستورات مقتضی را در جهت رفع مشکلات آنان صادر کرد.

 درخواست اعمال ماده ۴۷۷ قانون آیین دادرسی کیفری، رسیدگی مجدد به پرونده‌هایی که رای آن‌ها قطعی شده و درخواست مرخصی، عفو و آزادی مشروط برای زندانیان اهم درخواست‌های مطرح شده از سوی مراجعان در ملاقات با رئیس کل و مسئولین قضایی دادگستری استان تهران بود.

همچنین، در جریان ملاقات مردمی امروز مسئولان قضایی استان تهران، مشکلات مربوط به چند پرونده کثیرالشاکی از سوی شخص رئیس کل دادگستری استان تهران مورد بررسی قرار گرفت و دستورات لازم در جهت رفع این مشکلات صادر شد.

جعفر داراب‌خانی رئیس حوزه ریاست و معاون قضایی، غلامرضا جواهری معاون قضایی و رییس حفاظت واطلاعات دادگستری، حجت بهشتی معاون قضایی و سرپرست مجتمع قضایی جرائم اقتصادی، عبادالله میرزایی مطلق معاون قضایی رئیس کل در امور زندان‌ها، پرویز حاجی‌پور معاون قضایی در نظارت و پیگیری، علی‌اصغر حیدرنژاد معاون قضایی نظارت و بازرسی، بابک ترکی معاون قضایی و رئیس اداره تصفیه و امور ورشکستگی، عباس ذاقلی معاون قضایی و سرپرست دادگاه‌های تجدید نظر، لطیف سروی معاون قضایی، کوروش زارعی معاون قضایی، نعمت‌الله بهروزی سرپرست معاونت حقوقی، یحیی جعفری رئیس کل محاکم عمومی وانقلاب، حجت‌الاسلام دهقانی‌نیا معاون قضایی رئیس کل محاکم و کاظمی معاون دادستان تهران، رئیس کل دادگستری استان تهران را در جریان برنامه ملاقات مردمی امروز همراهی کردند.

 واحد ملاقات مردمی دادگستری استان تهران در طول هفته به پاسخگویی و دریافت مکاتبات و درخواست‌های مراجعان می‌پردازد و با تعیین وقت و دعوت از مراجعان به‌صورت ارسال پیامک نشست‌های دیدار مردمی را به‌صورت هفتگی و در جهت پاسخگویی به مراجعان برگزار می‌کند.

کدخبر: 779402 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟