سخنگوی سپاه: اتحاد برخی از کشورهای غربی با رژیم صهیونیستی شرم‌آور است

به گزارش رکنا، سردار رمضان شریف ظهر امروز در سخنرانی روز جهانی قدس در میدان مصلی رشت با بیان اینکه ملت فلسطین پاره تن جهان اسلام در سرتاسر جهان هستی است، اظهار کرد: بیش از هشت دهه از اشغال فلسطین توسط رژیم صهیونیستی می‌گذرد ولی ملت مظلوم فلسطین دست از مبارزه دست برنداشته و تا پیروزی قدس این نبرد ادامه دارد.

وی با اشاره به نقش نام‌گذاری روز قدس در نزول رژیم صهیونیستی گفت: بعد از نام‌گذاری روز قدس توسط امام خمینی (ره) همواره رژیم صهیونیستی در مقابله با ملت مظلوم فلسطین و مقاومت شکست‌خورده و این شکست ادامه‌دار است.

رئیس ستاد مرکزی انتفاضه و قدس با تأکید بر لزوم توجه به وحدت ایجادشده میان ملت‌های آزادی‌خواه در میان کشورهای مسلمان جهان افزود: در دوران رژیم پهلوی رژیم صهیونیستی بر کشور ایران نفوذ کرده و در نبردهای مختلف به پیروزی می‌رسید ولی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ورق برگشته و مقاومت و ملت فلسطین با تبعیت از روحیه استکبارستیزی انقلاب اسلامی به موفقیت‌های بزرگی دست‌یافته است.

شریف، نقش امام راحل (ره) در استیصال رژیم صهیونیستی را بسیار مهم دانست و بیان کرد:

امام راحل (ره)  بعد از پیروزی انقلاب اسلامی نگاه همه ملت‌‌های مسلمان را معطوف به فلسطین و قدس شریف کرده و هرسال در روز قدس به نزول اسرائیل نزدیک می‌شویم.

وی با بیان اینکه دژ به‌ظاهر مستحکم رژیم صهیونیستی به‌مانند تارعنکبوت شکننده است، تصریح کرد: رسانه‌های بیگانه بارها اعلام کردند که رژیم صهیونیستی شکست‌ناپذیر است ولی همواره برابر ملت فلسطین شکست‌خورده و جوانان فلسطینی لرزه به اندام اسرائیل انداخته است.

به گفته رئیس ستاد مرکزی انتفاضه و قدس انقلاب اسلامی با الهام بخشی از شهدای دفاع مقدس و مدافعین حرم شرایط را به‌گونه‌ای رقم زد که ارتش اسرائیل چندین شکست بزرگ را تحمیل‌شده و بارها بارها دچار استیصال شده است‌.

شریف با بیان اینکه، از شمال تا جنوب فلسطین شاهد شجاعت جوانان فلسطینی هستیم گفت: امروز رژیم صهیونیستی در نازل‌ترین شرایط سیاسی، اقتصاد، اجتماعی و نظامی است که این امر حاکی از نابودی زودهنگام این رژیم است.

وی با انتقاد از اعتماد برخی از حکام کشورهای عربی با رژیم صهیونیستی در منطقه بیان کرد: شرم‌آور است که برخی از کشورها و حکام جاهل غربی تلاش می‌کنند بعد از خارج آمریکا از منطقه دست به دامن اسرائیل شده‌اند ولی باید بدانند طناب رژیم صهیونیستی پوسیده است.

رئیس ستاد مرکزی انتفاضه و قدس با اشاره به نابودی لانه جاسوسی رژیم صهیونیستی در اربیل عراق بیان کرد: بعد از نابودی پایگاه صهیونیستی در اربیل توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، آمریکا در اولین فرصت اعلام کرد هیچ فعالیتی در آن پایگاه نداشته است زیرا نگران انتقام جمهوری اسلامی بوده است.

شریف با بیان اینکه حکام جاهل برخی مسلمانان تلاش کنند که بعد از. خروج آمریکا در منطقه خود را به ریسمان رژیم منحوس صهیونیستی برای امنیت وصل کنند اظهار کرد: خیرات روز قدس و نگام امام و تدابیر رهبری جبهه‌ای را علیه رژیم صهیونیستی بسیج کرده است، پشت‌صحنه صهیونیست‌ها صحنه‌ای ضعیف‌تر از آن چیزی است که ما فکر می‌کنیم.

وی با بیان اینکه تدابیر رهبری انقلاب که توسط فرزندان برومند ایشان انجام می‌شود با عقلانیت محض، اطلاعات دقیق و اشراف دقیق صورت می‌گیرد، گفت: راهی که حاج قاسم پیش پای رزمندگان جبهه مقاومت داده است ثمر داده و امروز باوجود هشت سال ظلم جبهه باطل در یمن، امروز یمنی‌ها حضور گسترده‌ای خواهند داشت.

رئیس ستاد مرکزی انتفاضه و قدس پیروزی قطعی ملت فلسطین را اراده الهی دانست و تصریح کرد:‌جمهوری اسلامی بحران‌های زیادی را پشت سر گذاشته است اما با استقامت و مجاهدت و پایبندی به تعالیم دینی به پیروزی‌های بزرگی دست‌یافته‌ایم.

شریف شهید حاج قاسم سلیمانی را نماد مبارزه با رژیم صهیونیستی دانست و بیان کرد: اسماعیل هنیه در مراسم قاسم سلیمانی با سه بار تأکید گفت قاسم سلیمانی شهید قدس است و این شهید قدس پیام داشت برای امت اسلام بود چراکه او تربیت‌یافته مکتب امام بود، هزاران هزار جوان قاسم سلیمانی را الگوی خود می‌دانند.

کدخبر: 775475 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟