وزیر کشور: توطئه و دروغ‌ پراکنی ‌دشمن علیه امنیت کشور خنثی شد

احمد وحیدی، در سفر به سنندج با اشاره به بارش‌های اخیر که در سطح کشور موجی از شادی و خوشحالی هم‌وطنان را در پی داشت، اظهار داشت: نیروهای نظامی و انتظامی در آن روزهای برفی نیز همانند همیشه سنگ تمام گذاشتند و خوش درخشیدند.

وی با بیان اینکه خوشبختانه نیروهای نظامی و انتظامی کشور همواره در همه بحران‌ها پای کار و حماسه می‌آفرینند، گفت: با تدابیر انجام شده، برف اخیر بدون هیچ گونه خطر و حادثه‌ای پشت سر گذاشته شد.

وزیر کشور تصریح کرد: حضور و تلاش‌های نیروهای نظامی و انتظامی در بازگشایی راه‌ها، رهاسازی خودروهای گرفتار در برف، پاکسازی معابر و خیابان‌ها از برف، توزیع آرد در بین نانوایی‌ها و جابه‌جایی شهروندان جهت تسهیل در تردد سطح شهرها کاری بسیار ارزشمند و حقیقتاً جای قدردانی دارد.

وی افزود: نیروهای نظامی و انتظامی علاوه‌بر تلاش در جهت تأمین و تقویت امنیت پایدار و حفظ جان مردم، همواره در کنار و خدمت مردم بوده که روحیه ایثار و گذشت آنان تحسین‌برانگیز است.

وحیدی یادآور شد: گاهی اوقات دشمنان تلاش دارند که با دروغ‌پراکنی، افکار عمومی را منحرف و فضا را ناامن جلوه بدهند اما همواره نیروهای نظامی و انتظامی هوشیار و با همدلی و همراهی مردم، توطئه و دروغ‌ پراکنی ‌دشمن علیه امنیت کشوررا  خنثی کردند.

کدخبر: 768356 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟