دهمرده: از رئیس جمهور حمایت می‌کنم / پیگیری قضایی عاملان انتشار کلیپ موهن

به گزارش رکنا، حبیب الله دهمرده در خصوص کلیپ منتشر شده از وی گفت: برخی افراد فرصت‌طلب که منافعشان از اظهارات صریح و حق طلبانه بنده به خطر می‌افتد، این کلیپ تصویری را منتشر کردند.

نماینده مردم زابل در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بنده بعد از انقلاب مسئولیت‌های مختلفی داشتم و همیشه افرادی که از اخلاق و انسانیت بویی نبرده‌اند علیه بنده فضاسازی و تخریب می‌کردند اما هیچ وقت بنده به اظهاراتشان پاسخ نداده‌ام.

وی ادامه داد: این افراد بارها در سخنرانی‌های بنده در جلسات متعدد حضور یافته و مراسم را بر هم زدند اما هیچ وقت علیه آنها شکایتی مطرح نکردم.

دهمرده اظهار داشت: اخیراً در مصلای نماز جمعه سیستان بنده سخنرانی داشتم که کلیپ تقطیع شده‌ای از آن را در فضای مجازی منتشر کردند افراد زیادی در آن سخنرانی حضور داشتند و آن را ضبط کردند و کاملا مشخص است که بنده چه صحبت‌هایی کردم.

وی افزود: با بریدن سخنان من و کنار هم قرار دادن آنان به گونه ای وانمود شده است که من ریاست جمهوری را مورد اهانت قرار داده ام در حالیکه هرگز علیه رییس جمهوری چنین سخنانی نه گفته و نه خواهم گفت.

وی تاکید کرد: برای اولین بار از منتشر کنندگان این کلیپ شکایت خواهم کرد و عاملان این اقدام را پیگیری قضایی می کنم.

نماینده مردم زابل در مجلس با تاکید بر این که از شخص رئیس جمهور حمایت می‌کنم گفت: از نظر بنده آیت الله رئیسی در خط مقام معظم رهبری است و در راستای تحقق فرمایشات ایشان تلاش می‌کند لذا بنده از رئیس‌جمهور حمایت می‌کنم.

وی با بیان اینکه در تیم اقتصادی دولت ضعف‌هایی وجود دارد افزود: سیستان و بلوچستان از عقب ماندگی تاریخی رنج می برد، یک سال است که حتی یک قطره آب از بند کمال خان وارد سیستان نشده است.

نماینده مردم زابل در مجلس ادامه داد: پیشنهاد بنده انتقال آب از دریای عمان به استان سیستان و بلوچستان و همچنین استفاده از آب ژرف است. دولت باید برای جلوگیری از کوچ مردم، برای حل مشکل آب شرب تسریع کند.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری سیستان و بلوچستان را تنگه عهده جمهوری اسلامی می‌دانند گفت: عملاً اقدام اساسی برای حل مشکل آب استان انجام نشده است، نیمی از جمعیت استان زندگی‌شان به رودخانه هیرمند وابسته است. اما با توطئه آمریکا و انگلستان بند کمال خان بر روی این رودخانه در افغانستان بسته شده و اجازه نمی‌دهند، حتی یک قطره آب به سیستان برسد.

نماینده مردم زابل تصریح کرد: از دولت می‌خواهیم حرکت انقلابی برای جلوگیری از کوچ مردم از منطقه زابل انجام دهد.

منبع: ایرنا

کدخبر: 766445 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟