بازدید سه ساعته دادستان تهران از انبارهای اموال تملیکی

به گزارش رکنا به نقل از مرکز رسانه قوه قضائیه ، دادستان عمومی و انقلاب تهران در بازدیدی سه ساعته از انبار سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی در تهران بازدید کرد و در جریان عملکرد و مسائل و مشکلات این مجموعه قرار گرفت و از مسئولان سازمان اموال تملیکی خواست به وضعیت انبارهای اموال تملیکی سامان دهند.

در این بازدید علی صالحی دادستان تهران در رابطه با برخی از گزارش‌هایی که تهیه شده بود دستورات قضایی را صادر و مقرر شد کارگروهی متشکل از معاونان دادستان و نمایندگان سازمان‌های تشکیل شود و موضوعات مطرح شده را پیگیری کنند.

دادستان عمومی و انقلاب تهران خواستار تعیین تکلیف سریع وضعیت اموال شد و گفت: با اقدامات جهادی سریعا وضعیت این اموال مشخص شود اگر نیاز به امحاست امحا شود و اگر نیاز هم به مزایده دارد باید سریعا تعیین تکلیف شود.

صالحی با تاکید بر تعیین تکلیف این اموال این انبارها ادامه داد: باید در این راستا با دستگاه‌های متولی سریعا مکاتبه و با کار شبانه روزی و جهادی وضعیت این اموال مشخص شود.

وی خواستار شناسایی گره‌های موجود در این رابطه شد و تاکید کرد اموال عمومی بلاتکلیف درکوتاهترین زمان وبه بهترین شکل باید تعیین تکلیف شود.

در ادامه، دادستان عمومی و انقلاب تهران به منظور ارزیابی عملکرد واحد کشیک شبانه به دادسرای ناحیه ١٨ و ۲۷ رفت.

دادستان تهران در جریان این بازدید علاوه بر گفتگو با برخی از مراجعه‌کنندگان و بررسی مسائل آنها، با سرکشی از واحد کشیم، وضعیت رسیدگی‌ها به ویژه اوقات رسیدگی، تصمیمات و دستورات قضایی صادر شده را بررسی و روند رسیدگی به پرونده‌ها را مورد نظارت و ارزیابی قرار داد.

کدخبر: 748117 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟