رییس جمهور  وارد زنجان شد

به گزارش رکنا، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در بدو ورود به فرودگاه زنجان، از سوی حجت الاسلام علی خاتمی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان، محسن افشارچی، استاندار، شماری از نمایندگان مردم استان زنجان در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسوولان استانی مورد استقبال قرار گرفت.

تعدادی از وزرا و معاونان رییس جمهوری نیز به منظور بررسی مشکلات و مسایل مناطق مختلف استان زنجان آیت الله رئیسی را در این سفر همراهی می‌کنند.

سیدجواد ساداتی‌نژاد وزیر جهاد کشاورزی ، حجت‌الله عبدالملکی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، بهرام عین‌اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، عزت‌الله ضرغامی، وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی، رضا فاطمی امین وزیر صنعت، معدن و تجارت، احمد وحیدی وزیر کشور، سیدمسعود میرکاظمی معاون رییس‌جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه، سید صولت مرتضوی معاون اجرایی رییس‌جمهوری ،انسیه خزعلی معاون امور زنان و خانواده رییس جمهوری و امیرحسین مدنی معاون توسعه روستایی و مناطق محروم معاون اول رئیس‌جمهوری، در این سفر  آیت الله رئیسی را همراهی می‌کنند.

بازدید از چند طرح‌ تولیدی و صنعتی، حضور در جمع نخبگان، شرکت در جلسه شورای اداری و نشست خبری از جمله برنامه های رییس‌جمهوری در سفر به استان زنجان است.

 سفرهای استانی و بازدیدهای میدانی رییس‌جمهوری و اعضای هیات دولت به استانها، تنها ۲ روز پس از رای اعتماد مجلس شورای اسلامی به کابینه پیشنهادی دولت سیزدهم یعنی پنجم شهریورماه ۱۴۰۰ آغاز شد. 

آیت‌الله رییسی تاکنون به استان‌های خوزستان، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، ایلام، کهگیلویه و بویراحمد، بوشهر، فارس، اردبیل و سمنان سفر کرده و در دیدار چهره به چهره به بررسی مسایل و مشکلات مردم پرداخته است.

کدخبر: 741628 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟