نیروی انتظامی هدفمند و هوشمند امنیت را در جامعه تامین کرده است

به گزارش رکنا، از سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، ذبیح الله خداییان در پیامی با تبریک هفته نیروی انتظامی اظهار کرد: نیروی انتظامی یکی از نهاد های ارزشمند و تاثیر گذار در نظام جمهوری اسلامی است. که همواره در حراست از دستاوردهای این نظام مقدس، درخشان و پرتلالو بوده و هست و با حرکت هدفمند و هوشمندانه توانسته است امنیت و احساس امنیت را به خوبی در جامعه تامین نماید.

وی افزود: بی شک وجود نیروی انتظامی مقتدر و قانون مدار در کشور مایه مباهات ملت بزرگ ایران اسلامی می‌باشد که به یاری خداوند توانسته است در بزنگاه‌ها اقتدار، توان و صلابت خود را به رخ متخلفان از قانون  و بر هم زنندگان نظم و امنیت در جامعه بکشاند و همواره آرامش را برای همه شهروندان در جای جای کشورمان به ارمغان آورد.

خداییان تصریح کرد:‌ اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای سرافراز نیروی انتظامی، فرارسیدن هفته نیروی انتظامی را تبریک عرض نموده و از خدمات بی دریغ و بی وقفه فرماندهان و کارکنان خدوم و زحمتکش نیروی انتظامی در سراسر کشور قدردانی می نمایم.

گفتنی است ، هفته نیروی انتظامی از ۱۷ مهرماه با شعار پلیس مقتدر، قانونمدار و امین مردم آغاز و ۲۳ مهر ماه با شعار پلیس، ولایتمداری، حفظ ارزش‌ها و جامعه ایمانی به پایان می‌رسد.

 

کدخبر: 729027 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟