رییس سازمان زندان‌ها: تمام لحظات زندان برای زندانیان تذکر و تلنگر باشد

به گزارش رکنا به نقل از  روابط عمومی سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور، محمدمهدی حاج‌محمدی رییس سازمان زندان‌ها به شکل سرزده از زندان کاشمر بازدید کرد.

وی در این بازدید چند ساعته ضمن حضور در اندرزگاه‌ها و ملاقات حضوری با مددجویان به گفتگوی مفصل با کارکنان و پرسنل زندان نشست.

حاج محمدی در بخشی از همنشینی خود با زندانبانان زندان کاشمر بر انجام متعهدانه و مسئولانه تکالیف قانونی و قدر شناسی از فرصتهای خدمت تاکید کرد و در خصوص لزوم اقدامات تربیتی دائمی گفت: لازم است با تبلیغات محیطی مناسب، تمام لحظات زندان برای زندانیان تذکر و تلنگر باشد.

رئیس سازمان زندان‌ها یادآور شد: بعنوان مثال اگرچه ممکن است روانشناس و نیروهای فرهنگی در ساعاتی از شبانه‌روز در زندان حاضر نباشند اما می توانند بگونه‌ای اقدام کنند که با تبلیغات محیطی مناسب و عالمانه، حضورشان در میان مددجویان دائما احساس شود.

وی ادامه داد: انجام فعالیت‌های رسانه‌ای و کاربردی مناسب باید مورد توجه و عنایت بیشتر قرار گیرد؛ با انعکاس صادقانه اقدامات و نیازها، علاوه بر خنثی شدن تلاش رسانه ای دشمن، خاطر دلسوزان و نخبگان آرام و انگیزه مشارکت آنها در مبارزه و علاج آسیب های اجتماعی بیشتر می شود.

حاج محمدی ضمن ابراز خرسندی از نحوه خدمت‎رسانی به مددجویان و توجه دائم به نیازهای آنان بر رسیدگی هرچه سریع‌تر به مشکلات مربوط به بنا و فضای اندک این زندان اشاره و تکمیل ساخت و احداث پروژه جدید زندان این شهرستان را مورد تأکید قرار داد.

وی همچنین در بازدید سه ساعته خود، ضمن حضور در اماکن داخلی اندرزگاه‌ها به دیدار و گفتگو با زندانیان ساکن در بندها پرداخت و مشکلات و شرایط آنان را جویا و دستورات لازم بر رفع آنان را صادر کرد.

محمدمهدی حاج‌محمدی در ابتدای سفر یک روزه خود به شهرستان کاشمر که در ادامه سفرهای کاری و بازدیدهای سرزده خود از زندان‌های سراسر کشور درحال انجام است، بر سر مزار شهید آیت‌الله سیدحسن مدرس و دیگر شهدای آرمیده در جوار ایشان نیز حضور یافت و به این عالم وارسته ادای احترام کرد.

کدخبر: 727373 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟