کمیسیون اصل نود: صالحی از اجرای قانون استنکاف کرده است

علی خضریان اعلام کرد علی اکبر صالحی از اجرای قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها و صیانت از منافع ایران استنکاف از قانون کرده است. علی اکبر صالحی رئیس سابق انرژی اتمی است. خضریان خبر استنکاف از اجرای قانون صالحی را امروز طی گفت و گویی اعلام کرد.

به گزارش رکنا، علی خضریان در توضیح جلسه امروز کمیسیون اصل نودم قانون اساسی گفت: در این جلسه گزارش کمیته های سیاسی، نظامی و امنیتی کمیسیون پیرامون اجرای قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها و صیانت از منافع ایران قرائت شد.

وی افزود: قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها و صیانت از منافع ایران در ۱۲ آذرماه سال ۱۳۹۹ به تصویب مجلس رسید که بر اساس آن سازمان انرژی اتمی موظف به اجرای مفاد آن است منتها طبق کارشناسی‌های مختلف و جلسات برگزار شده با رییس سابق سازمان انرژی اتمی و معاونین این سازمان در کمیسیون اصل نود و نیز ارسال نامه حاوی سوالات مختلف از آقای علی اکبر صالحی، استنکاف وی در امتناع و یا ممانعت از اجرای این قانون محرز شد.

سخنگوی کمیسیون اصل نودم قانون اساسی مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: بر این اساس مقرر شد گزارش کامل این موضوع که به تصویب اعضای کمیسیون اصل نود رسیده است، جهت قرائت در صحن علنی به هیأت رئیسه مجلس ارجاع شود./ایسنا

کدخبر: 718555 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟