جزئیات بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی علوم تحقیقات و فناوری

به گزارش رکنا، بررسی صلاحیت محمدعلی زلفی گل، وزیر پیشنهادی علوم، تحقیقات و فناوری در دستور کار جلسه علنی نوبت صبح امروز (سه شنبه) مجلس شورای اسلامی قرار گرفت.

یزدیخواه : ایشان موضع استکبارستیزی مشخصی ندارد

سید علی یزدیخواه نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز صبح مجلس و در جریان بررسی برنامه‌ها و صلاحیت وزرای پیشنهادی رییس جمهور برای کابینه سیزدهم، در مخالفت با محمدعلی زلفی‌گل وزیر پیشنهادی علوم، تحقیقات و فناوری اظهار داشت: ایشان در خصوص موضوع استکبارستیزی موضع مشخصی ندارد و کمتر از شرح صدر برخوردار است و هر بار که صحبت از اعلام موضع در باره فتنه می‌شود، عصبانی می‌شوند؛ آیا به هر حال فتنه به کشور ضربه زد یا خیر؟

موافقت کمیسیون آموزش و تحقیقات با وزیر پیشنهادی علوم

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی از تایید صلاحیت وزیر پیشنهادی علوم، تحقیقات و فناوری از سوی اعضای این کمیسیون خبر داد.

ایزدخواه: نیمی از وزرای پیشنهادی از جمله زلفی گل برنامه تحولی ندارند

روح الله ایزدخواه نماینده تهران به عنوان مخالف وزیر پیشنهادی علوم گفت: وزیر پیشنهادی علوم برنامه تحولی ندارد آقای رئیسی به ما اعتماد کرده و کابینه را اصلاح کند.

خدابخشی: وزیر پیشنهادی علوم فردی انقلابی و با بصیرت است

محمد خدابخشی نماینده مردم الیگودرز به عنوان موافق وزیر پیشنهادی علوم، تحقیقات و فناوری، بیان کرد: وزیر پیشنهادی علوم فردی صادق، توانمند و جهادی با روحیه انقلابی است.

درخشان: زبانم از سخن گفتن درباره ویژگی های وزیر پیشنهادی علوم قاصر است

عبدالناصر درخشان نماینده مردم ایرانشهر به عنوان موافق وزیر پیشنهادی علوم، تحقیقات و فناوری ضمن موافقت با وزیر پیشنهادی علوم گفت: زبانم از سخن گفتن درباره چنین اندیشمندی قاصر است.

ویس کرمی: وزیر علوم برنامه ای برای تولید علم انسانی و اسلامی ندارد

مهرداد ویس کرمی نماینده مردم خرم آبادبه عنوان مخالف وزیر پیشنهادی علوم، تحقیقات و فناوری ضمن تایید سوابق علمی محمد علی زلفی گل  اظهار کرد: به نظرم تک بعدی بودن ایشان مانع از نگاه جامع به همه رشته های دانشگاهی و رشته های نوین  و میان رشته ای است.

رجایی: برنامه‌های وزیر علوم کلی است

حسین رجایی نماینده مردم لنجان به عنوان مخالف وزیر پیشنهادی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، بیان کرد: برنامه های آقای زلفی گل بسیار خوب نوشته شده است و با اسناد بالادستی هم همراهی دارد، اما کلی است و برنامه اقدام نیست و برنامه عملیاتی ندارند.

رحیمی: انتخاب زلفی گل جای تحسین دارد

بهزاد رحیمی نماینده سقز  به عنوان موافق وزیر پیشنهادی علوم، تحقیقات و فناوری گفت: انتخاب زلفی گل به عنوان یک چهره شاخص علمی جهت وزارت علوم جای تحسین دارد.

نادری: وزیر پیشنهادی علوم استادی در تراز انقلاب اسلامی است

احمد نادری نایب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس به عنوان موافق وزیر پیشنهادی علوم، تحقیقان و فناوری، بیان کرد: با توجه به شناخت بیش از یک دهه که از آقای زلفی گل دارم، باید بگویم ایشان یکی از افتخارات علمی کشور در دنیا هستند.

کدخبر: 714724 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟