بازگشت بهاره رهنما روی صحنه تاتر

به گزارش رکنا، بهاره رهنما بازیگر سینما،تئاتر و تلویزیون پس از 2 سال دوری از تئاتر با نمایش فصل فراموشی روی صحنه تئاتر اجرا خواهد داشت.

نمایش فصل فراموشی که نویسندگی ،اجرا و کارگردانی آن را بهاره رهنما برعهده دارد به صورت تک گویی این بازیگر از روز سه شنبه 6 اردیبهشت در پردیش تئاتر شهرزاد روی صحنه اجرا می رود.

در فصل فراموشی  با روزگار تلخ و شیرین زنی مواجه می شود که سردی و گرمی زندگی را چشیده است. زنی که بیش از یک دهه از مهاجرتش از کشور می گذرد و حالا در موقعیتی عجیب و هولناکی قرار گرفته است.او باید با اولین مردی که طعم عشق را با او چشیده تماسی تصویری برقرار کند.

 جدایی از این مرد سالها پیش باعث شد او با آشفتگی های زیادی روبه رو شود و حتی با گذشت سالها هنوز این آشفتگی ها او را رها نکرده، شاید همین موضوع باعث شده زن در خیال شروع به تمرین کند تا از این آزمون سخت سربلند بیرون بیاید.

از دیگر عوامل فصل فراموشی، مشاور اجرا: استاد هوشنگ توکلی ، دستیار کارگردان : آیدین پزشکی، نیما حنانه ، دراماتورژ : مهدی اشراقی، موسیقی رستاک حلاج ، مدیر صحنه : فیروز بهادری ، هدی حمزه علی ، طراح و طراح گریم : سپیده سعیدیان ، اجرای گریم: مهدیه اصغرنژاد، عکس : شیرین عابدینی ، مشاور مطبوعاتی : جعفر پاکزاد ، لباس : غزاله غفاری، پوستر و تیزر : حسین خدارتی می توان نام برد.

کدخبر: 774074 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟