فریبا نادری و افسانه چهره آزاد در عطرهای

به گزارش  رکنا، بهاره رهنما بازیگر نام آشنای سینما، تئاتر وتلویزیون کشور با انتشار پستی در اینستاگرام خود اینطور نوشت:

بهاره رهنما

 با پیوستن “بهناز یادگاری” بازیگر تیاتر به این کار اولین فیلم بلند داستانی بهاره رهنما به مراحل پایانی رسید.

فریبا نادری و افسانه چهره آزاد نیز در دو نقش بسیار متفاوت در آبت کار دیده خواهند شد!رهنما که کارگردانی این فیلم بلند را برعهده دارد پس از توقف پروژه دختران صفویه ، برای همان شخصیت ها با مشاوره “شادمهر راستین”شروع به نوشتن « عطرهای خالی » که یک فیلم بلند داستانی بود کرد.

درجدیدترین اتفاقاتی که برای فیلم عطرهای خالی رخ داده است تدوین و ساخت موسیقی همزمان برای این فیلم است!

بهاره رهنما گفت بعنوان یکی از سفرای انجمن ام اس ایران لازم دانستم در اولین فیلم داستانی که با کمک یک تیم کاملا حرفه ای ساختیم، بخشی از مشکلات بیماران ام اس را را به تصویر بکشم.

وی افزود: خانم چهره آزاد با تحقیق زیاد روی این بیماران به زیبایی نقش یک بیمار ام اس با روحیه را در فیلم من ایفای نقش کردند.

افسانه چهره آزاد

نیوشا ضیغمی ،نیما رییسی ،بهاره رهنما ،فریبا نادری،فرشاد خدامی،بهناز یادگاری و افسانه چهره آزاد از بازیگران اصلی اولین فیلم بلند بهاره رهنما هستند!

مرضیه اکبر نژاد، غزاله عبد الهی، محسن مالجو، بهمن عابدینی، فاطمه محمد زاده، پارمیس جلالی، تینا ترابی، رها محمودی فرد، ایلیا عسگری از بازیگرانی هستند که در عطرهای خالی مقابل دوربین قرار گرفتند.شیما جبراییلی مجری طرح ،احمد اردلان صدابرداری و نیما حسن دوست تدوین فیلم و مهرداد نصرتی ساخت موسیقی این فیلم را برعهده دارند.حسین خدارتی نیز عکاس پروژه و جعفر پاکزاد مشاور رسانه ای فیلم عطرهای خالی هستند.

 

کدخبر: 721093 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟