بازداشت 2 موبایل قاپ حرفه ای منطقه باغ فیض

به گزارش رکنا، سرهنگ عبدالرضا محمدی گفت: به دنبال وقوع چند فقره موبایل قاپی در محدوده باغ فیض تیمی از افسران مجرب کلانتری برای دستگیری متهمان در سطح حوزه استحفاظی، فعال شدند.

وی با بیان اینکه تیم عملیات کلانتری بصورت نامحسوس در حال گشت زنی بود که دو موتورسیکلت تندرو به همراه دو راکب و سرنشین با پلاک مخدوش را مشاهده می کنند، افزود: ماموران با زیر نظر گرفتن موتورسیکلت ها متوجه می شوند یکی از آنها قصد سرقت از یکی از شهروندان را دارد که بلافاصله نسبت به دستگیری آنها اقدام می کنند.

سرپرست سرکلانتری دوم پلیس پیشگیری تصریح کرد: یکی از موتورسیکلت ها به همراه دو نفر دستگیر و موتورسیکلت دوم از محل متواری شد، از نفرات دستگیر شده یک گوشی آیفون که دقایقی قبل به سرقت برده بودند کشف شد؛ طرح مهار برای دستگیری نفرات متواری اجرا که در نهایت آنان نیز در اتوبان حکیم دستگیر شدند.

محمدی با اشاره به اینکه از 2نفر دستگیر شده دیگر نیز مبلغ 15 میلیون تومان وجه نقد و مقداری طلا و جواهر سرقتی کشف شد، خاطرنشان کرد: متهمان 18 تا 27 ساله هستندو به جرم خود مبنی بر سرقت و قاپ زنی و زورگیری اعتراف کردند و پرونده نیز در این خصوص تشکیل و به مراجع قضائی ارجاع شد.

کدخبر: 814067 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟