معابر شهر تهران خلوت است / سرعت و سبقت در معابر خلوت ممنوع

به گزارش رکنا، با دیدن خلوتی معابر برخی رانندگان ممکن است سرعت خودروی خود را بالا برده و باعث حادثه شوند.

سرهنگ علی اصغر شریفی رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت :  با رصدی که از طریق دوربین های مرکز کنترل ترافیک از سطح معابر شهر تهران از وضعیت ترافیکی معابر و بزرگراههای پایتخت در صبحگاه پنج شنبه 28 تیر  ماه 1401   صورت پذیرفت ، شاهد خلوتی  در سطح در سطح معابر شهر تهران بودیم که وضعیت ترافیکی امروز  بدین صورت اعلام می گردد :

امروز پنج شنبه و از ابتدای صبح فقط در مسیر جنوب به شمال بزرگراه نواب تا چراغی شاهد بار ترافیکی سنگین بودیم و بار ترافیکی خاصی در معابر شهر تهران مشاهده نگردید و رفت و آمد خودروها به سهولت انجام و ترافیک روانی را شاهد هستیم .

ممکن است با دیدن خلوتی معابر شهر تهران برخی رانندگان فکر سرعت و سبقت را در این معابر به ذهن خطور دهند و از خلوتی سطح شهر جهت زودتر رسیدن استفاده کنند و یا قصد انجام  حرکات نمایشی و لایی کشی را داشته باشند  که به این دسته از رانندگان توصیه میگردد فریب خلوتی معابر را نخورند چرا که همیشه حادثه در کمین است و سرعت های بالا  همیشه خطر ساز و خطر آفرین می باشند پس با رعایت قانون ، همواره با سرعت مقرره در سطح معابر خلوت صبجگاهی شهر تهران تردد نمایید .

تصادف 7 وسیله ای

در خیابان موحد دانش اتفاق افتاد : برخورد سواری بنز با 6 وسیله پارک شده  

رییس مرکز اطلاع رسانی  پلیس راهور تهران بزرگ: عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه  باعث این تصادف شد

رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ از تصادف شدید بین سواری بنز  و 6 خودروی پارک شده در مسیر خیابان موحدی دانش - خیابان عزت اله انتظامی  بدلیل عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه   خبر داد

به گزارش مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ ، سرهنگ  علی  اصغر شریفی گفت : در ساعت 18 عصر دیروز در محدوده  خیابان موحدی دانش خیابان عزت اله انتظامی نبش خیابان دستان  به علت عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه  با 6 وسیله دیگر که در کنار راه پارک بودند برخورد می نماید .

وی افزود : تیم های کارشناسی  منطقه 28 پلیس راهور تهران بزرگ در محل حضور یافتند  و به بررسی این حادثه پرداختند  .

وی گفت : این حادثه مصدومی در پی نداشت و تنها به خودروهای پارک شده آسیب رسید .

سرهنگ شریفی از رانندگان خواست حین تردد ها در معابر تمام حواس  و توجه خود را به رانندگی اختصاص داده و از انجام هرگونه اقدام و حرکاتی  که حواس آنها را از رانندگی پرت نماید جدا خودداری نمایند.

در محدوده آزادراه اتفاق افتاد

حریق  سواری پژو باعث جلب توجه و کندی حرکت در این مسیر شد

رییس مرکز اطلاع رسانی  پلیس راهور تهران بزرگ خبرداد: نجات معجزه آسای جان‌ راننده پژو پس از حریق

سرهنگ علی  اصغر شریفی از وقوع یکفقره حریق سواری پژو در مسیر غرب به شرق آزادراه قبل از رحمانی در ساعت 17:12 عصر دیروز و ایجاد ترافیک مقطعی در این مسیر بدلیل جلب توجه و کندی حرکت خبر داد

به گزارش مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ سرهنگ عل اصغر شریفی گفت : رانندگانی که حوالی ساعت  17:12  عصر  روزگذشته ، در مسیر غرب به شرق آزادراه قبل از رحمانی در حال تردد بودند با مشاهده حریق یکدستگاه سواری پژو  در حال سوختن و دود ناشی از آن از سرعت خود کاسته و به تماشای این حادثه پرداختند .   

وی افزود : تیم های منطقه 27 پلیس  بزرگراه های پلیس راهور تهران بزرگ خوشبختانه توانستند به موقع خود را به این خودرو رسانده و به کمک عوامل آتش نشانی به موقع این راننده را از محل حادثه دور و حریق را مهار  کنند  .

سرهنگ شریفی ادامه داد : چند تیم از کارکنان پلیس بزرگراه  پلیس راهور فاتب  نیز همزمان در محل حادثه حضور داشتند و نسبت به روان سازی ترافیک ایجاد شده  اقدامات خود را انجام دادند.

رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ از رانندگان خواست چنانچه در حین حرکت با حادثه ای روبرو شدند که در آن سهمی ندارند به مسیر خود ادامه داده و با ایستادن ونگاه کردن باعث سنگینی ترافیک در محدوده آن نشوند تا خودروهای امدادی  و پلیس بتوانند به موقع اقدامات خود را انجام دهند و به مصدومین و حادثه دیدگان امدادرسانی نمایند .

بعد از تعطیلات، ترافیک تهران  به ورال عادی خود بازگشته

کارشناس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ : وضعیت ترافیکی معابر بزرگراهی و اصلی تهران در روز چهارشنبه بیست و نهم تیر ماه 1401   

سنگین ترین معابر شهر تهران بزرگراه همت ، نواب  و خیابان آزادی  است

تیم های پلیس راهور تهران بزرگ در تمامی تقاطع ها و معابر  و میادین شهر تهران بمنظور روان سازی و کنترل ترافیک  حضور دارند  

به گزارش مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ ، سرهنگ مجید رنجبر کارشناس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ در خصوص وضعیت ترافیکی معابر بزرگراهی پایتخت در صبحگاه چهارشنبه بیست و نهم تیر ماه 1401   اظهار داشت: بزرگراه شهید زین الدین در مسیر شرق به غرب از خروجی بزرگراه امام علی (ع)، بزرگراه بابایی در مسیر شرق به غرب از نیروی زمینی، بزرگراه شهید حاج قاسم‌سلیمانی در مسیر شرق به غرب از خروجی بزرگراه امام علی (ع)، مسیر جنوب به شمال چمران در مقطع حکیم تا همت دارای بار ترافیکی می باشند .

سرهنگ رنجبر افزود :  بزرگراه امام علی (ع) در مسیر جنوب به شمال از مقطع جانبازان، صدر در مسیر شرق به غرب از جهان تاب، جنوب به شمال یادگار امام (ره) از خروجی مرزداران، در مسیر غرب به شرق آزادراه از پل شرقی و جاده مخصوص در مسیر غرب به شرق از قبل از پل صنایع هوایی بار ترافیکی صبحگاهی را شاهد هستیم.

کارشناس  مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد: بزرگراه شهید همت در مسیر غرب به شرق از ستاری ، بزرگراه هاشمی رفسنجانی درمسیر غرب به شرق از سردار جنگل دارای بار ترافیکی هستند .

وی گفت :  شیخ فضل الله در مسیر غرب به شرق از جناح، آزادی در مسیرغرب به شرق از قبل از استاد معین  و مسیر جنوب به شمال نواب از میدان ۹ دی دارای بار ترافیکی سنگینی هستند.

سرهنگ رنجبر گفت : ترافیک بزرگراه شهید حکیم درمسیر غرب به شرق در حال شکل گیری است

وی افزود : تردد در لاین اضطرار ممنوع است و فقط وسایل نقلیه امدادی مانند پلیس ، آمبولانس و خودروهای امدادی مجاز به تردد در این مسیر می باشند و ورود دیگر خودروها به آن ممنوع است

کدخبر: 805548 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟