احتمال عمدی بودن آتش سوزی ساختمان ۷ طبقه پرند وجود دارد

به گزارش رکنا، بهمن سعادتمند از وقوع انفجار و حریق در یک ساختمان مسکونی هفت طبقه در این شهر خبر داد و افزود: روز گذشته یک فقره آتش سوزی به سازمان آتش‌نشانی پرند اعلام شد که بلافاصله نیروهای امدادی به محل اعزام شدند.

وی ادامه: حریق در طبقه هفتم یک ساختمان رخ داده بود و زمانی که نیروهای آتش نشانی به محل رسیدند این واحد مسکونی کاملاً در میان آتش شعله‌ور بود.

سعادتمند ادامه داد: آتش‌نشانان به سرعت عملیات را آغاز کردند و با استفاده از نردبان آتش نشانی و همچنین نیروهای کمکی آتش نشانی رباط کریم با تلاش بسیار موفق به مهار حریق شدند.

رئیس آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری پرند همچنین اضافه کرد: نیروهای آتش نشانی در حین مهار حریق، زمانی که در واحد مسکونی را باز کردند با وضعیت کاملاً بی‌حال جوانی حدوداً ۲۰ ساله مواجه شدند که متأسفانه پس از اینکه او را از داخل ساختمان خارج کردند، مشخص شد که جان خود را از دست داده است.

وی افزود: در نهایت اینکه با تلاش نیروهای آتش نشانی حریق خاموش و از گسترش آن به بخش‌های دیگر منزل جلوگیری شد، همچنین کارشناس در محل حضور پیدا کرده و در حال بررسی علت حادثه هستتد هر چند گفته شده احتمال عمدی بودن آتش بعید نیست.

کدخبر: 791836 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟