کشته های انفجار خانه در پاوه افزایش یافت

به گزارش رکنا، صبح روز پنجشنبه ۱۹ خرداد در شهر مرزی نوسود نشت گاز خانگی منجر به انفجاری وحشتناک شد که در آن سه طبقه یک منزل مسکونی فرو ریخت.

بلافاصله با حضور نیروهای ستاد بحران، نیروهای امدادی و کمک‌های مردمی ساکنان ساختمان از زیر آوار بیرون کشیده شدند، متأسفانه در همان دقایق اولیه از وقوع حادثه جسد یک مادر و کودک پیدا شد.

این حادثه پنج مصدوم داشت که ۲ مورد از آن‌ها با امداد هوایی، ۲ مورد با اتوبوس آمبولانس و ۱ مصدوم با آمبولانس به مرکز استان اعزام شدند.

همسایه‌ها این ساختمان اظهار داشتند که همچنان دو نفر دیگر زیر آوار باقی مانده است، در این رابطه یک تیم آنست (سگ‌های زنده‌یاب) و ۲ تیم تخصصی جستجو در محل حادثه تمامی اقدامات لازم را برای آواربرداری سریع و نجات حادثه‌دیدگان به کار گرفتند که در ادامه هویت یکی از مفقودین میان مصدومان این حادثه شناسایی و متأسفانه جسد دیگری هم در همان روز حادثه بیرون کشیده شد.

اعزام به بیمارستان

وضعیت مصدومان حادثه انفجار گاز و ریزش ساختمان نوسود چندان مطلوب نیست، روز گذشته دو بیمار سوختگی این حادثه تلخ از کرمانشاه به بیمارستان سوانح و سوختگی تهران اعزام شدند و متأسفانه امروز مهدی محمدی مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از جان‌باختن یک نفر از مصدومان حادثه نوسود در بیمارستان طالقانی کرمانشاه خبر داد که با احتساب آن شمار جانباختگان این حادثه مرگبار به ۴ نفر رسید.

نوید صحرایی دادستان دادسرای عمومی و انقلاب پاوه نیز برای این حادثه در دادسرای عمومی و انقلاب این شهرستان تشکیل پرونده قضایی داده است.

وی با بیان اینکه هیأت کارشناسی جهت بررسی علل وقوع حادثه تشکیل شده است، گفت: پس از تعیین و مشخص شدن عوامل دخیل در وقوع این حادثه تاسف‌بار با مقصرین قاطعانه برخورد می‌شود.

صحرایی همچنین شرکت گاز استان را مکلف کرده تا در اسرع وقت با بازرسی دقیق شبکه گاز شهر نوسود تمامی معایب و نواقص احتمالی را جهت پیشگیری از تکرار این قبیل حوادث شناسایی و رفع کند.

کدخبر: 791682 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟